Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App og hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 15. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tænk mig at få oprettet en app og en hjemmeside, som vil blive opdateret 2 gange om måned.

Hvad vil prisen være på dette?

PS. Har slet ikke styr på det, så ved godt det ikke er beskrevet specifikt.Big Smile

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du må gerne sende mere info til mig :) m@nsted.dk. Så kan jeg se om jeg kan hjælpe dig!

//Mathias

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nascali:

Hej

Jeg har tænk mig at få oprettet en app og en hjemmeside, som vil blive opdateret 2 gange om måned.

Hvad vil prisen være på dette?

PS. Har slet ikke styr på det, så ved godt det ikke er beskrevet specifikt.Big Smile

5.000-10.000.000 kr. ekskl. moms, er et godt bud i forhold til din beskrivelse. Hvis du vil have et mere præcist bud, må du være mere præcis med din beskrivelse :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne gøre det billigere end Thomas Frost :)

Mellem 4.999 og 9.999.999 kr :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nej som andre har været inde på allerede så er det svært at give en pris uden at være mere specifik - men jeg ved jo også at det kan være svært hvis man ikke kender til den her IT Verden :-)

De fleste app's som vi udvikler i dag har alle en hjemmeside/backend som de kommunikere med, og det der er interessant her er ikke hvor tit den skal opdateres, sådan en løsning skal jo laves så du selv kan opdaterer lige så tit du vil.

Generelt kan jeg dog fortælle dig at vi prismæssigt ofte ligger mellem 40.000 - 60.000 for den 1 version af en app med backend, men og det "holder" i dit tilfælde ved jeg ikke. Dertil kommer at du også skal have sat penge af til en version 2 og nok en version 3 f'ør du er helt tilfreds - udover dette skal du også huske at sætte et budget af til salgs- og markedsføring.

Hvis du har lyst skal du være velkommen til at kontakte mig, så kan vi tage en uforpligtende snak om hvad det er du skal have lavet

Anyway, så held og lykke !

//Morten

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det at lave en ordentlig kravsspecifikation er en god ting for såvel kunder og udviklere – for det er en direkte forventningsafstemning mellem personen der har fået en idé til os der skal lave det hele. Men det er også en balancegang og en større opgave.

Forestil dig en mand, lad os kalde ham Ole, han ringer og siger ”jeg skal have et hus, der skal være 3 indgangsdøre, 16 vinduer og to etager – og huset skal være 250m2”.

Den dårlige entreprenør siger – “det vil koste 2.500.000 kroner“.

Resultatet ville være at Ole får et hus, hvor alle hans angivne krav er opfyldt, men hvor alle vinduer og døre sidder forkert i forhold til det billede HAN havde i hovedet da han stille opgaven.

Ole havde så også glemt at sige at gulvet skulle være marmor, der skulle være guldbelagte søjler og der skulle være fire meter til loftet – og ja det hele skulle opvarmes via energivenlig masseovne og solceller skulle levere strømmen.

Ole fik det han bad om, men ikke det han selv troede han bad om (altså det han selv havde forestillet sig).

Læs: Hvordan skrives en kravspecifikation / projektplan til webudvikling?

Nascali:

Hej

Jeg har tænk mig at få oprettet en app og en hjemmeside, som vil blive opdateret 2 gange om måned.

Hvad vil prisen være på dette?

PS. Har slet ikke styr på det, så ved godt det ikke er beskrevet specifikt.Big Smile

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Du er også meget velkommen til at læse mere på vores hjemmeside om, hvad vi kan tilbyde dig.

En del af vores kunder vælger at starte med en foranalyse, hvor app-ideen bliver konkretiseret. Denne foranalyse koster kr. 1.200 ex moms og giver dig et godt fundament for det videre forløb.

mvh

App-works

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)