Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på mit udkast til webshop.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

http://reasonstoleave.bigcartel.com/

D
et er et streetweat tøjmærke. Produkterne er endnu ikke oprettet, men konstruktiv kritik modtages med åbne arme.
Eventuelle ændringer, så skriv det i kommentarfeltet.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke så meget at kommenterer på :) Themet er pænt kedeligt og alt for minimalistisk til min smag, men det er svært at sige så meget når der ikke er nogle produkter på shoppen. Du kunne i det mindste have lagt et test produkt på så man kunne vurdere check out flowet, CTA knapper etc.

Få nogle til at læse korrektur på jeres tekst(er). 

Har i fået lavet jeres kollektion?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Hvad ønsker du kommentarer på?
Jeg synes ikke der er så meget design eller indhold at kunne kommenterer på.

På jagt efter en nem og billig webshop? Klik her

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Brand Studio PH Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jeg synes at designet er for kedeligt, og jeg ville helt sikkert tilføje lidt farve til siden. Det behøves ikke være noget vildt, og det kommer også i høj grad an på hvor meget farve produkterne tilfører siden. 

Jeg føler at I mangler et logo? I venstre hjørne står der 'ReasonsToLeave', og hvis det er jeres logo ville jeg nok arbejde lidt på det. Logoer er jo med til at skabe kendskab til produktet og uden et indbydende logo kan det være lidt svært. 

Jeres overskrift ' Reasons To Leave' burde være centreret, den ligger på nuværende tidspunkt en del til højre, og det skaber ubalance på siden. 

About us

It all started with a passion for exclusive street wear.

Our dream was to create an extraordinary street wear collection of high quality clothing.

We have put all our faith in ReasonToLeave and believe that it can turn our dream into reality.

With hard work and many hours of designing and tailoring, we are finally ready to launch our first collection.

We hope that you will love our collection as much as we do. 

Det var lige en ide til hvordan I kunne forbedre jeres tekst.

Held og lykke:)

Mvh

Helle

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler noget til at fange min opmærksomhed.

Præcis hvad det skal være, ved jeg ikke - men på nuværende tidspunkt, har jeg mest lyst til at forlade siden, da der ikke er noget, der fanger min opmærksomhed.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)