Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har en adwords konto men forstå ikke helt hvor dan det for går med klik og betaling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Audefugeteknik.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har haft min adwords konto til min hjemmeside Audefugeteknik.dk nu i en lille uges tid og får stå ikke helt hvordan det får går med hensyn til hvor maget man betaler pr klik  dag jeg synes at det er svært at gemmeskue,  har dog haft en kund på den uges tide jeg har brugt adwords  så det er dog et plus dag jeg har fådet min penge hjemme. hilsen Daniel Fra Audefugeteknik.dk 

CoolCoolCool

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ringe til Googles Adwords support på 80 40 00 96, så hjælper de dig med dine Adwords reklamer og forklarer dig de enkelte settings.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel 

Google AdWords er typisk en rigtig fornuftig fremgangsmåde i forhold til markedsføringen af webshops, forudsat af målgruppens aktivitet i Google kan relateres til dine produkter. 

Jeg arbejder meget med Google AdWords på vegne af vores kunder, giver gerne din AdWords konto en gratis vurdering og status. Så kan vi finder ud af om der er nogle forbedringsmuligheder for fremtiden. 

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så tager vi den derfra :-) 

Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Audefugeteknik.dk Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon det ville dag fedt hvis du ville lige ville se på min Adwords konto  min mail er Audefugeteknik.com hilsen Daniel Jensen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel 

Jeg har besvaret din mail :-) 

Ser frem til at høre fra dig. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)