Ja, det må I selv om, jeg tror bare at det er forkert signal at sende i et nyhedsbrev - og hvis nu folk ringede til jer, og I kunne sælge noget mere ved at anbefale en anden cd i samme genre, og vil I tjene flere penge.
Fino, ja - men så gør I jo det helt rigtige i forhold til nyhedsbrevet og så behøver I vel ikke mere hjælp fordi 100 års erfaring må jo vide det - Der var også en gang alle folk bruge Kodak film, det gør de så ikke mere - det fandt Kodak bare aldrig ud af før det var for sent og lukkede. I skal da se præmien som et led i markedsføring, og hvis nu at en præmie som måske 50-70 kroner i indkøb kunne sørge for at folk delte jeres nyhedsbrev eller likede jeres facebook eller whatever, så er det da en lav marketingsomkostning.... Ikke for at lyde negativ, men det virker til at rigtig mange prøver at hjælpe og har også gjort det i andre tråde, men hver gang er det som om at du/I ved bedre, hvilket også er fair nok - men hvorfor så spørge om hjælp. Hvorfor ikke prøve enkelte ting af og se om det virker - resultatet kan vel ikke blive meget værre end det er nu.... |
KlaMus:Vore kunder ER kedelige (vil nogen sikkert mene), de er 50+ og ret konservative i almindelighed. De falder ikke for superlativer, men ønsker saglig information og varerne.
Hvad skulle et YouTube-klip vise? Et vue rundt i butikken? Tjah, men vil det sælge flere CD'er i webshoppen? Det tror jeg ikke.
Du tager fuldstændig fejl af både dine kunder og hvad et youtube klip kan udrette. Her er lidt til at skubbe dig igang med = https://www.youtube.com/results?search_query=klassisk+musik Og så må jeg sige at du lyder som en der har givet op. Har du overvejet at træde til side og lade de yngre kræfter komme til ?. Du vil blive overrasket over hvad de kan udrette med internettet idag.