Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vore nyhedsbreve sælger ikke

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KlaMus:
Sådan har bossen besluttet, da telefoniske ordrer beslaglægger langt flere ressourcer end en webordre

Ja, det må I selv om, jeg tror bare at det er forkert signal at sende i et nyhedsbrev - og hvis nu folk ringede til jer, og I kunne sælge noget mere ved at anbefale en anden cd i samme genre, og vil I tjene flere penge.

KlaMus:
Vore erfaringer, som samlet set er langt over 100 år i branchen, vil klassiske musikelskere netop gerne have en beskrivelse af varen.

Fino, ja - men så gør I jo det helt rigtige i forhold til nyhedsbrevet og så behøver I vel ikke mere hjælp fordi 100 års erfaring må jo vide det - Der var også en gang alle folk bruge Kodak film, det gør de så ikke mere - det fandt Kodak bare aldrig ud af før det var for sent og lukkede.

I skal da se præmien som et led i markedsføring, og hvis nu at en præmie som måske 50-70 kroner i indkøb kunne sørge for at folk delte jeres nyhedsbrev eller likede jeres facebook eller whatever, så er det da en lav marketingsomkostning....

Ikke for at lyde negativ, men det virker til at rigtig mange prøver at hjælpe og har også gjort det i andre tråde, men hver gang er det som om at du/I ved bedre, hvilket også er fair nok - men hvorfor så spørge om hjælp. Hvorfor ikke prøve enkelte ting af og se om det virker - resultatet kan vel ikke blive meget værre end det er nu....

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:

Vore kunder ER kedelige (vil nogen sikkert mene), de er 50+ og ret konservative i almindelighed. De falder ikke for superlativer, men ønsker saglig information og varerne.

Hvad skulle et YouTube-klip vise? Et vue rundt i butikken? Tjah, men vil det sælge flere CD'er i webshoppen? Det tror jeg ikke.

Du tager fuldstændig fejl af både dine kunder og hvad et youtube klip kan udrette. Her er lidt til at skubbe dig igang med = https://www.youtube.com/results?search_query=klassisk+musik Og så må jeg sige at du lyder som en der har givet op. Har du overvejet at træde til side og lade de yngre kræfter komme til ?. Du vil blive overrasket over hvad de kan udrette med internettet idag.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Du tager fuldstændig fejl af både dine kunder og hvad et youtube klip kan udrette. Her er lidt til at skubbe dig igang med = https://www.youtube.com/results?search_query=klassisk+musik Og så må jeg sige at du lyder som en der har givet op. Har du overvejet at træde til side og lade de yngre kræfter komme til ?. Du vil blive overrasket over hvad de kan udrette med internettet idag.

Hvorfra ved du at jeg tager fejl af vore kunder?
De par stykker jeg har klikket på af dine eksempler er (piratkopieret?) musik på baggrund af et slideshov af billeder der er rå-kopieret fra nettet.
Vi er en seriøs virksomhed. Vi vil skulle spørge rettighedshaverne af musik og billeder om lov til at bruge materialet. Vi har 33.000 CD'er i shoppen. Hvis vi skulle lave U-tuber til bot en brøkdel, skulle vi have en fast mand ansat til det.
Forskellen på mig og en "yngre kræft" er, at den nye vil skulle have timeløn for alt hvad hen laver. Det meste af mit webarbejde ligger uden for normal arbejdstid og er derfor gratis.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil gerne lukke denne tråd. Vores webshop er åbenbart så håbløs, at jeg vil fremskynde overgang til et nyt og moderne system.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)