Hej, lad mig sige med det samme, at jeg er ikke målgruppen (såvidt jeg ved) fordi jeg hører ikke klassisk musik og jeg er heller ikke helt oppe i alderen:-) Men jeg vil starte med at fjerne "ring gerne til os og hjælp og vejledning, ved telefon salg tillægges 30 kroner i porto" Første del er fint, men hvorfor opkræve 30 kroner for folk som ringer - hvis de ringer, så burde du da kunne lave noget mersalg, eller få noget feedback.... Uanset om det er klassisk eller normal musik, så skal musik da høres og ikke beskrives med en lang tekst, vil det ikke være muligt at indsætte noget musiklinks i stedet for, så folk kan trykke på et link i nyhedsbrevet og så høre det - evt. noget link til youtube hvis det findes der.? Jeg tror generelt at du prøver at sælge/fortælle for meget i dine nyhedsbreve - alt for meget information omkring ligegyldige ting - f.eks. spred det glade budskab - altså folk er jo ikke dumme, så hvis de vil dele det med en ven, så skal de nok gøre det - og alternativ så lav en konkurrence med alle som deler det. Håber det kan hjælpe :-) |
Naturligvis laver du dem for at sælge. Men når du nu ikke har ressourcerne til at vedligeholde og udvikle nyhedsbrevene, opnår du næppe nogen stor fortjeneste på det plan. Hvad jeg i stedet ville gøre, hvis nyhedsbrevene endeligt skal bruges, var at gå tilbage til begyndelsen og start fra scretch. Lav en plan for hvad du vil med dine nyhedsbreve, hvem der skal have dem og hvordan du kommer dertil. Jeg er på ingen måde ude efter at angribe dig, men under sidste debat fik en masse gode råd, som enten blev modargumenteret eller bortfejet fra din side af. Har der været nogle af disse råd du modtog, som du konkret har taget til dig? Hvis nej, er det helt fair. Så forstår jeg blot ikke den nye tråd, til samme emne.
KlaMus:Jeg/vi bruger i forvejen 150% af ressourcerne på den daglige drift. Der er ikke mere at gi' af.Arne G.:Hvis du ikke har tid/ressourcer til et nyhedsbrev, hvorfor så udsende det? Hvorfor ikke fokusere kræfter der, hvor du har tid og ressourcer. Når du har trimmet virksomheden efter den metode, kan du gå til nyhedsbrevet igen.
Vi udsender nyhedsbreve for at sælge varer, hvad ellers? Hvis ellers de nuværende abonnenter var flinke til at dele, ville det også medvirke til at udbrede kendskabet til vores eksistens, men det er der desværre ikke mange der gør, på trods af venlige opfordringer til at gøre det.