Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox igen, igen...

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Karsten Sønderup Hansen:
At miskreditere et firma/produkt for at tjene på et andet er iøvrigt ikke velset i Danmark, da den slags er i strid med markedsføringsloven.

Uden at jeg er jurist, ville jeg faktisk mene at det kunne indbringe en klækkelig bøde, men under alle omstændigheder syntes jeg det er super usmageligt.

Det er kun politiet, domstolene og forbrugerombudsmanden, som kan udstede bøder. Men en skadeskompensation/erstatning kan det helt sikkert give... Det er en klokke klar overtrædelse af markedsføringsloven. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hong Kong
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
Måske du skulle nævne at du benytter affiliate links og dermed bliver betalt af de leverandører du anbefaler.

Det gør jeg skam også. Det står i bunden af begge indlæg.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vil gerne lige spørge alle som er kunder hos Meebox om i forventer andet til den pris?!

Min virksomheds hosting løsning koster mellem 6000-6500kr om måneden, nu har vi også pænt høje krav, men Meebox koster fra 10kr om måneden, så hvad har i lige i tankerne omkring kvalitet?

Nu har jeg aldrig selv brugt Meebox, men tidligere brugte jeg Unoeuro.com til de små ting der nu var. Kan se at jeg stadig har en blog hosted der, nedetid(ifølge uptimerobot) er kun på 3min og 37sek sidste år!

Jeg kender ikke noget til meebox, men hvis du forventer 100% til de priser, så må du nok tænke om igen...

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  no such agency Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Lundsby:

Karsten Sønderup Hansen:
At miskreditere et firma/produkt for at tjene på et andet er iøvrigt ikke velset i Danmark, da den slags er i strid med markedsføringsloven.

Uden at jeg er jurist, ville jeg faktisk mene at det kunne indbringe en klækkelig bøde, men under alle omstændigheder syntes jeg det er super usmageligt.

Det er kun politiet, domstolene og forbrugerombudsmanden, som kan udstede bøder. Men en skadeskompensation/erstatning kan det helt sikkert give... Det er en klokke klar overtrædelse af markedsføringsloven. 

Jeg tænker du henviser til Markedsføringslovens §5 stk. 5 

"§5. Sammenlignende reklame omfatter enhver reklame, som direkte eller indirekte henviser til en konkurrent eller til varer eller tjenesteydelser, som udbydes af en konkurrent.

.........

5) ikke miskrediterer eller nedvurderer en konkurrents varemærker, firmanavne, andre karakteristiske kendetegn, varer, tjenesteydelser, aktiviteter eller øvrige forhold"

Jeg tror ikke det er en overtrædelse af Markedsføringsloven, da der henvises til en annoncørs brug af sammenligning - Sune er ikke annoncør, han sammenligner bare forskellige udbydere af det samme produkt.  

Arbejder pt. med EPICO-IT, hvor vi hjælper virksomheder med at finde de rette it-kompetencer

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

nosuchagency:
Jeg tror ikke det er en overtrædelse af Markedsføringsloven, da der henvises til en annoncørs brug af sammenligning - Sune er ikke annoncør, han sammenligner bare forskellige udbydere af det samme produkt.  

Da Sune har et affiliate link, hvilket betyder han tjener penge på at svine Meebox og tale godt om de andre, så ville jeg bestemt mene at han er annoncør.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den gal med Meebox igen!! alle vores servere er nede... 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:

Så er den gal med Meebox igen!! alle vores servere er nede... 

Hej Jesper. Hvorfor skriver du så ikke til os? Der er ingen udfald - ingen servere, som er nede, så det passer ikke. Skriv til os, så kan vi finde ud af hvad der er galt med dit website og få det løst.

God dag.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Jensen:

Så er den gal med Meebox igen!! alle vores servere er nede... 

Det kan virkelig ikke komme som en overraskelse !!! Ved at vælge meebox har du jo et eller andet sted selv accepteret dette er noget der vil ske ofte.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)