Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox igen, igen...

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Karsten Sønderup Hansen:
At miskreditere et firma/produkt for at tjene på et andet er iøvrigt ikke velset i Danmark, da den slags er i strid med markedsføringsloven.

Uden at jeg er jurist, ville jeg faktisk mene at det kunne indbringe en klækkelig bøde, men under alle omstændigheder syntes jeg det er super usmageligt.

Det er kun politiet, domstolene og forbrugerombudsmanden, som kan udstede bøder. Men en skadeskompensation/erstatning kan det helt sikkert give... Det er en klokke klar overtrædelse af markedsføringsloven. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hong Kong
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
Måske du skulle nævne at du benytter affiliate links og dermed bliver betalt af de leverandører du anbefaler.

Det gør jeg skam også. Det står i bunden af begge indlæg.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vil gerne lige spørge alle som er kunder hos Meebox om i forventer andet til den pris?!

Min virksomheds hosting løsning koster mellem 6000-6500kr om måneden, nu har vi også pænt høje krav, men Meebox koster fra 10kr om måneden, så hvad har i lige i tankerne omkring kvalitet?