Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆÆÆÆLP ingen konverteringer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogle der kan hjælpe og fortælle mig hvad det er jeg gør galt siden jeg INGEN salg har på min webshop?

Vh Anja

www.petitflora.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja 

Først og fremmest kunne det være spændende at høre om du har du trafik på sitet? I såfald for meget, og hvorfra? 

Der er flere ting på din webshop som potentielt ivl kunne forbedres. Fx. kunne du benytte din slider mere effektivt i kommunikationen, evt. med mulighed for interaktion med brugerne. Endvidere kunne du med fordel overveje at angive dine call to action elementer i en differentieret farve fra resten af designet. Fx. dine "læg i kurv knapper. 

:-) 

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor længe har din shop været åbent? Jeg har også en webshop og den første måned var der intet salg.

Har du gjort noget for at markedsføre den? Børnetøj kan jo være et svært marked at differentiere sig på...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste råd til at skabe trafik på sin webshop er at du skal i gang med linkbuilding.
Du skal simpelthen være aktivt på nettet overalt hvor det er relevant. 

Det er ikke længe siden at jeg rådede en kunde, der har webshop hos os, om at deltage på diverse fora. Der er f.eks. Baby.dk som er helt PERFEKT til din målgruppe. Her skal du oprette en profil, hvor du sætter profilnavnet til at være dit firmanavn. Og så opretter du en signatur med link til din webshop ... Og så skal du bare i gang med at deltage i diverse debatamner på kryds og tvæs så flest mulige får øje på dit link i signaturen.

Bemærk!
Når du deltager på diverse fora skal det ikke være salgrelateret, men derimod hjælper folk.

Hos Danhost har vi samlet en masse andre råd fra andre, der har webshop om, hvordan de har skaffet kunder ind på deres webshop via webshop marketing >> Se her

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

romantik:
Er der nogle der kan hjælpe og fortælle mig hvad det er jeg gør galt siden jeg INGEN salg har på min webshop?

Hej Anja

Vi kan alle gætte os frem til noget, men faktum er at du må ind og analysere på dine data. Ellers skyder du med spredehagl til ingen nytte.

- Hvem er målgruppen

- Rammer du målgruppen

- Hvor kommer besøgende fra

- Hvor på din hjemmeside forlader dine besøgende dig

og så videre.

Når du har et overblik over det, så ved du også hvor du skal sætte ind med f.eks. diverse splittests.

Ovenstående afhænger af, at du har data nok - ellers skal du starte ud et andet sted.

Fra København K
Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 39
Fra  Atia Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre ville jeg også forelå dig at analysere dine dataer, men for at komme med et bud, vil jeg skyde på det er i kurven det går galt.
Din "Gå til betaling"-knap er ikke i øjnfaldende nok. Den skal 'ledes efter' og ligger mærkeligt over i venstre side.

Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Noget der også kan hjælpe kan være at køre nogle split tests på din webshop.

Så kan du se hvilke forbedringer som konvertere til flest salg. Jeg kan anbefale vwo.com som er nemt at arbejde med.

- Kristoffer

På jagt efter en nem og billig webshop? Klik her

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

TUSIND tak for alle jeres svar. Der er ikke mange besøgende på min shop endnu, jeg skal i gang med SEO og Adwords. Men i weekenden har der været flere bestillinger der er blevet "efterladt" hvor kunderne har udfyldt alt og valgt forsendelse, og egentlig bare skulle betale. Vh Anja 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

romantik:
Men i weekenden har der været flere bestillinger der er blevet "efterladt" hvor kunderne har udfyldt alt og valgt forsendelse, og egentlig bare skulle betale
Det kan jo sagtens være nogle fra Amino som har testet din side da du oprettede et indlæg i fredags.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Umiddelbart når jeg ser dit domænenavn PETITFLORA, så af én eller anden 
grund kommer jeg til at tænke på blomster.

Bare en tanke, og ellers ja de andre råd med konverteringer osv. er du nødt til
at prøve dig frem.

Rigtig god dag, og held og lykke med salget, det skal nok komme.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)