Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke varer sælger på kræmmermarkeder?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino..

Hvad folk køber på kræmmermarkeder?...Jeg har prøvet at sælge strømpebukser,tøj....og intet..Smile...Hvad folk søger efter der??..

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

sony:

Hej Amino..

Hvad folk køber på kræmmermarkeder?...Jeg har prøvet at sælge strømpebukser,tøj....og intet..Smile...Hvad folk søger efter der??..

Jeg har selv solgt en del på markeder og har endnu ikke oplevet noget jeg ikke har fået solgt. Så måske er det måden du sælger det på? Hvordan ser dit bord ud (hvis du har det på et bord), ligger det bare og flyder rundt i en kæmpe bunke og hvordan adskiller du dig fra dem som står lige ved siden af dig?

* Tøj (nyt)

* Legetøj

* Hjemmelavede lys ting

* Spillekort

* Gamle ting fra dødsbo og lignende

Det som jeg oplevede der virkede bedst var at have en hel del med og så både have nye og brugte ting med, så næsten ligemeget hvem som gik forbi var der noget som fangede deres interesse.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 34
Fra  InoPlay - Total leverandør til danske institutioner og skoler. Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo meget vigtigt hvordan din stand ser ud.

Hold et stilrent. ikke for mange forskellige ting. Medmindre du sælger "gammel" skrammel.


Hvis du sælger nyt så hold dig til nyt.

Elektronik

10kr marked

strømper

tøj (nyt)

e-cigaretter :-)

sony:

Hej Amino..

Hvad folk køber på kræmmermarkeder?...Jeg har prøvet at sælge strømpebukser,tøj....og intet..Smile...Hvad folk søger efter der??..

Det er nok det der ryger mest :-)

InoPlay - Total leverandør til institutioner og skoler.
www.inoplay.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke markeder er du på og hvad sælger du ud af? Måske jeg kan tilbyde min hjælp. (:

Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

tak alle

fx to uger siden,jeg var på Høgild Marked-(18 000 besøgende),med strømpebukser af tilbud 3 for 2 Det tredje par er gratis, hvis prisen er den samme eller lavere end prisen på de varer, du har købt til fuld pris.....og fx pris for 1 par strømpebukser 20 den var kun 14,99...

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ofte på markeder og sælge mine læder varer - det er en lidt anden klasse end strømpebukser. Du kan se det her: https://www.facebook.com/ConradiDesign  eller http://conradi.design/

Men jeg sælger til helt almindelige priser - og ikke for mange tilbud, dem skal jeg nok oplyse kunden om når de kommer.

De priser du lige har nævnt nu, de er for mig forvirrende, og jeg ved faktisk ikke hvad prisen er. Hvordan ser dine prisskilte ud? Hvordan ser din stand ud?

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

fx. prisen for 1 par strømpebukser 20 den,er 14,99 kr,...Sad...hvis men køber 2 par for 29,98, 3 par er gratisConfused...

Priserne er på emballagen,og stan ser ud normal,generelt udmærketBig Smile....

Jeg tror, at folk på markeder,  leder  efter unikke ting Wink

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sony,

Jeg er bange for, at dit skriftlige dansk er ekstremt dårligt. Måske dit problem ligger her? Det kan være svært at forstå dig, eller det bliver forvirrende?

Prøv at gøre det mere enkelt. eks:

Strømpebukser normalpris: 20,00kr 

Markedspris: 15,00kr

Køb 3 betalt for 2

Hvis dit budskab på et marked ikke er tydeligt eller let at forstå, så bliver det svært at sælge noget.

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

   hej     det ken være svært  at forstå???----3 for 2-- Det tredje par er gratis, hvis prisen er den samme eller lavere end prisen på de varer, du har købt til fuld pris...

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

sony:

   hej     det ken være svært  at forstå???----3 for 2-- Det tredje par er gratis, hvis prisen er den samme eller lavere end prisen på de varer, du har købt til fuld pris...

Det er alt for kompliceret det der. Hvis din tekst står sådan på markeder (eller lignende), så kan det nemt være skyld i mindre salg. Folk forstår det simpelthen ikke.

"3 par for prisen af 2" , det er nemt nok og kan alle forstå. Men det er resten som er forvirrende. Folk skal kunne finde ud af det i søvne.

Kan du ikke skrive nøjagtig hvad der står på dine skilte, så man har mulighed se hvad det er du skriver, for som Denise Conradi skriver, så virker det som om dit skriftlige dansk er ekstremt dårligt.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)