Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakning af kosttilskud i sachetter

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Er der nogen der kender et sted der kan pakke kosttilskud i sachetter/dagsportioner?

Jeg får produceret kosttilskud andet steds

Mvh

Martin

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

 

Hvad med du bruger Google og søger på "kontrakt pakning" eller "løn pakning"  virksomheden skal være godkendt til at håndtere fødevare. 

 

 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:

 

Hvad med du bruger Google og søger på "kontrakt pakning" eller "løn pakning"  virksomheden skal være godkendt til at håndtere fødevare. 

 

 

Ravn jeg er lidt uforstående overfor at 9 ud af 10 af dine indlæg/svar skal være af negativ karakter? Teknisk set kan man jo bruge google til alt, så hvad må man efterhånden bruge Amino til, efter din mening ???

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Undskyld mig men er du virkelig så naiv at tro, at du bare kan komme her og så laver vi alt arbejde for dig ?  Vi andre har arbejdet i måneder nogle gange år for at finde den rigtige leverandør / producent.  tror du så bare vi forære det hele væk til en konkurrent

Ja mine indlæg er negative når der er sådan nogen som dig, der overhoved ikke gider lave bare lidt arbejde selv, men bare forventer at vi andre servicere dig !!  

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ahhh hold nu op, det kunne jo være han spurgte her for at se om der evt. var en anden Amino der kunne eller ville håndtere opgaven.

Det er vel netop det Amino er til for, tror da alle er klar over de kan søge på Google.


Ravn:

Undskyld mig men er du virkelig så naiv at tro, at du bare kan komme her og så laver vi alt arbejde for dig ?  Vi andre har arbejdet i måneder nogle gange år for at finde den rigtige leverandør / producent.  tror du så bare vi forære det hele væk til en konkurrent! 

Ja mine indlæg er negative når der er sådan nogen som dig, der overhoved ikke gider lave bare lidt arbejde selv, men bare forventer at vi andre servicere dig !!  

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn, Hvorfor er du overhovedet på Amino, hvis din eneste intention er at holde dine kort tæt ind til kroppen?

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kim Gregersen:

Ravn, Hvorfor er du overhovedet på Amino, hvis din eneste intention er at holde dine kort tæt ind til kroppen?

 
Sæt dig nu lige ind i sagerne før du udtaler dig!  Jeg hjælper stor set daglig folk her på Amino med brugbare råd, men hvor mange er det lige du selv har hjulpet?  Desværre er Amino ved at udvikle sig til et sted hvor bare forventer at vi andre erfaren udlevere alle vores bedste leverandører - uden at de bidrager med noget selv.
 
 
 
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Vorre:
det kunne jo være han spurgte her for at se om der evt. var en anden Amino der kunne eller ville håndtere opgaven

Så burde spørgsmålet nok været postet i en anden kategori, nemlig 'jeg søger et godt tilbud'.

Grundlæggende er jeg helt enig med Ravn - man ualmindelig dårlig til at drive forretning, hvis man deler alle sine leverandører mv. med andre.

Inden for min branche har jeg oplevet, at en potentiel konkurrent stiller i butikken og spørger: 'Vil du ikke godt fortælle mig, hvem der leverer til dig, og hvad det koster - jeg vil nemlig gerne overtage alle dine kunder'

Hallo - hvilken planet er du lige faldet ned fra????. De fleste af os bruger - som Ravn skriver - rigtig meget tid på at finde leverandører, nye produkter osv. Og hvis der er nogle der er naive nok til at forære den viden væk, så fint. Men hvis man arbejder seriøst med sin forretning er det virkelig følsom information, som ikke skal dele. Så set herfra er det - i den grad - umodent og uprofessionelt at spørge om den slags.

Og så er det ikke fair at skyde på Ravn, når han grundlæggende beder om, at man gør sit hjemmearbejde og tænker sig om, inden man stiller fuldstændig tåbelige spørgsmål. Og når det så er sagt, bidrager han enormt med saglige indlæg på seriøse spørgsmål (jeg har fx fået utrolig stor hjælp omkring transport - tak, Ravn)

MVH
kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin, Kim og von Vorre

Hvorfor er i pludselig blevet så tavse - fakta er måske ilde hørt? 

Måske i skulle tænke på hvor meget det er i selv bidrager med her på Amino inden i begynder at kritisere andre! 

 

Rigtigt god dag.

Ravn

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin, 

Lad være at spilde din tid på folk der ikke evner et give dit et taktfuldt svar. Din tid har værdi, og den er bedre brugt andetsteds, så undlad at svare dem, og de forsvinder. :)

Med venlig hilsen

Johera

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)