Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fødselsdagtilbud: 1.995 kr for komplet webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du starte din egen webshop, men har svært ved at overskue hvordan du skal komme igang?

I anledningen af min fødselsdag tilbyder jeg en tilpasset webshop for kun 1995 kr + moms (normalpris 5995 kr).
Af hensyn til kvalitet og leveringstid er du muligt for 5 kunder at gøre brug af tilbudet.

Din webshop vil blive opbygge i Wordpress med WooCommerce. Vi anvender følgende skabelon - http://www.demo.sommersystems.dk/webshop/WooCommerce1/ - og vil således kunne tilpasse den efter jeres ønsker til skrifttyper, farver, blokke, slider (skiftede bannere på forsiden) og indhold. I tilbudet er der samlet 3 timers tilpasning.

Din webshop bliver udviklet så den kan ses på PC/MAC  og på mobile enheder som tablets og smartphones.

Du får desuden et gratis .dk eller .com domæne eller eget valg, samt 3 mdrs gratis hosting (med egen IP!).
 - Efter de 3 mdr kan du vælge at betale 199kr/md + moms for hosting eller flytte din webshop til anden udbyder - valget er dit :)

Vil tilbyder derudover SSL-certifikat for kun 99kr/md + moms, hvilket signalerer at din webshop er seriøst, men ikke mindst, at Google sætter mere pris på din webshop.

Ønsker du at kunne tage imod Visa- og Mastercard? Vi hjælper med oprettelsen og får dig koblet op med Clearhouse.com. Efterfølgende kan vi tilkoble Epay.dk betalingsgateway for kun 499kr + oprettelse hos Epay (afhænger af dine behov). 

Du kan læse om hvem vi er og hvad vi tilbyder på https://www.sommersystems.dk 

 - samt se nogle af vores bedste referencer fra 2015: www.beargryllssurvivalrace.com,  www.chefxclusive.com og www.hastrupinterioer.dk

Har du spørgsmål eller ønsker  at bestille tilbudet, kan du skrive direkte til mig i en PM eller på karsten@sommersystems.dk. Når du bestiller må du gerne skrive ønskertil domæne (hvis du har et), indhold (hvad du ønsker at sælge), samt naturligvis telefonnummer. Vi kontaker dig i morgen og aftaler nærmere.

Tilbudet gælder kun i 24 timer - frem til 18/9-2015 - kl 16.00.

Venlig hilsen

Karsten fra SommerSystems

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Karsten Krogsgaard Sommer:
Du får desuden et gratis .dk eller .com domæne eller eget valg, samt 3 mdrs gratis hosting (med egen IP!).
 - Efter de 3 mdr kan du vælge at betale 199kr/md + moms for hosting eller flytte din webshop til anden udbyder - valget er dit :)

Forstår jeg det korrekt, at hvis folk ikke ved hvordan man flytter hjemmesiden / kender markedet skal de betale 2.388 DKK + moms om året for hosting efter de 3 gratis måneder? Det synes jeg umiddelbart lyder dyrt samt at "binde" folk lidt.

Tillykke med dagen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med fødselsdagen. Super tilbud.
Er lidt nysgerrig mht. hvor meget der følger med i den fantastiske pris.
Rådgiver I også lidt mht. layout? Altså, involverer du dig også, så du også
selv får lavet et produkt du kan fremvise med stolthed i din portefølje?
I så fald kan du jo godt risikere, at de nævnte 3 timer ikke kommer til at holde helt...

Bare for, at mit indlæg ikke bliver misforstået : Jeg spørger af reel interesse - ikke for at skulle pointere et eller andet.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med fødselsdagen :)

Hvad er webshoppens tema, og navn? Og hvor stort er varelageret? Altså - det er jo en komplet webshop ikke? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man har da 3 måneder til at finde ud af, hvad man vil/kan. Det ser jeg da som næsten ren "no cure no pay"-løsning i betragtning af den lave pris trådstarter tilbyder selve webshoppen for. 

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak alle :)

Samuel.: Beklager hvis det kan misforståes. Tilbudet på 1995 kr er for selve webshoppen - og det er den eneste kunden binder sig for. Efter de 3 måneden hvor webshoppen er i drift, skal kunden vælge om han ønsker at fortsætte hostingen hos os eller flytte den til en anden. Vi ønsker ikke - som andre - at binde kunder.. De skulle gerne vælge os frivilligt :)

Brian.: Ja, vi rådgiver også med mht til opsætning. De 3 timer er for at lave en afgrænsning ift. hvor meget ekstra der kan tilpasses. Al kommunikation omkring webshoppen er udover de 3 timer - altså inkluderet i de 1995 kr. Vi vil meget gerne bruge den til vores referencer, og derfor har vi også en naturlig interesse it, at webshoppen er flot og veludført :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Krogsgaard Sommer:
Brian.: Ja, vi rådgiver også med mht til opsætning. De 3 timer er for at lave en afgrænsning ift. hvor meget ekstra der kan tilpasses. Al kommunikation omkring webshoppen er udover de 3 timer - altså inkluderet i de 1995 kr. Vi vil meget gerne bruge den til vores referencer, og derfor har vi også en naturlig interesse it, at webshoppen er flot og veludført :)

Jamen, så bil jeg da gerne "satse" og er meget interesseret i at fejre din fødselsdag ved, at være den første i denne tråd til at tage i mod dit fine tilbud.

 

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilliden Brian - jeg ser frem til at komme igang med din webshop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Krogsgaard Sommer:

Tak for tilliden Brian - jeg ser frem til at komme igang med din webshop.

 

Det samme her, Karsten.

Smider du en mail med beskrivelse af det, du skal bruge i første omgang, for at komme i gang?

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)