Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook profil ikke tilgængelig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej facebook-eksperter.
Jeg kan ikke komme ind på min facebook profil (jeg ledes hen til en hvid side; nogen gange helt hvid; andre gange en hvid side med facebook logo oppe i venstre hjørne).
Jeg har googlet mig til mulige løsninger på problemet og forsøgt alt, hvad jeg har kunne finde
frem til, men det har ikke løst problemet. Har forsøgt at logge på i forskellige browsere, har forsøgt at slette "history, cookies", lige meget hjælper det. 
Jeg har også forsøgt forskellige computere, samt en iPad (logget ind og ud og herefter gået på min Mac).
Det er noget rigtig lort, da jeg desværre oprettede en anden facebook-side ved brug af login til min personlige profil. Jeg er "ligeglad" med den personlige, profil men
det er virkelig trist, hvis jeg ikke kan komme ind på min anden facebook-side.
Min kæreste kan se begge profiler, så de kan vel ikke været blevet disabled, kan de? Jeg modtager heller ingen besked om "account unavailable", 
når jeg forsøger at logge ind. 
Jeg har endvidere forsøgt at nulstille og ændre password. Hvad kan det skyldes? Hvad kan jeg gøre?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kom jeg lige lidt ind på min profil, som så sådan her ud:

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige en sidste gang.

Jeg har fundet denne video, der beskriver mit problem med at være logget på facebook og kun kunne se en hvid side og (til tider) et facebook logo. Hende, der har lavet videoen oplyser, at det kan tage alt lige fra et par dage til måneder, før facebook får udbedret problemet (som efter sigende ligger på deres side).

Ingen, der har prøvet at være i samme situation som mig?

https://www.youtube.com/watch?v=KBJuq5yRwUs&feature=youtu.be

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)