Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger advisary board medlemmer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi har besluttet at nedsætte et advisary board med opstart hurtigst muligt.

Du kan læse mere om virksomheden på www.daltek.dk

Vi har salg og marketing dækket ind, samt jura i form af vores advokat. Det vi gerne vil at vores 2 yderligere medlemmer kan bidrage med er indenfor områderne: virksomhedsdrift, styring, økonomi, iværksætteri, strategiplanlægning osv.

Der vil blive tale om 4 møder årligt som vi desværre ikke på nuværende tidspunkt kan give honorar for (men det er ilagt næste års budget).. Vi betaler naturligvis for transportudgifter, og vi giver en stor god frokost til hvert møde. 

Møderne vil typisk vare en eftermiddag (4-5 timer). Jeg forventer at det arbejde der skal udføres af medlemmerne ud over møderne max tager 10-20 timer pr gang (gennemgang af materiale, udtænkning af strategier osv).

Er der nogen herinde der er interesseret så kom endelig ud af busken. Vi har lavet en komplet funktions og formålsbeskrivelse af vores advisary board, og er klar med den første dagsorden.

Så meld endelig ind hvis der var nogen derude der kunne tænke sig at være med.

Mvh

Ruben Hansen

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruben

Du må meget gerne sende komplet funktions og formålsbeskrivelse til mig på mholmblad@icloud.com

Mvh

Martin

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for henvendelserne både er i tråden, og på PB- 

Jeg har fundet de rigtige profiler til det advisary board vi ønsker stiftet. Tak for interessen :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)