Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webløsning m. landing pages / betalingsmodul og lagerstyring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mange af de løsninger jeg kan finde på nettet indeholder totale webshop løsninger, hvor de tager udgangspunkt i man har en masse produkter. 

Findes der en (forhåbentligt lidt billigere) løsning hvor der bare er nogle landing pages, et betalingsmodul og et lagerstyringsmodul?

Helst med et "moderne" layout med html5 fullpage mv. Meget gerne med nogle skabeloner man kan vælge imellem!

Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Fra  LK Company Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nyopstartet web-programmør, lad os aftale et uforpligtende møde.

Ring til mig 41 24 71 21.

Mvh Kasper

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 23
Fra  Itroom.dk Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt hjælpe dig med, sådan en webshop behøver ikke koste det helt vilde. :)

Smid mig en mail på lasse@itroom.dk så kan vi kigge nærmere på det. Du er også meget velkommen til at kontakt mig på min Skype: lasse.e2 eller på min mobil 20258834

 

Med venlig hilsen

Lasse Enggaard
Mail: lasse@itroom.dk 
Web: https://itroom.dk
Mob: 20258834
Skype: lasse.e2

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej peet_dk 

Der er flere muligheder, men det vil være oplagt at opsætte en Wordpress m. WooCommerce integeret, da den i sig selv er meget enkel at bruge og inderholder lagerstyring..  uden alt for meget ekstra. Vi har lavet mange webshops baseret på Adrenalin, og vil derfor kunne sætte op for kun 1995kr + Epay betalingsmodil til 995k. (50% fødselsdagrabat) :)

Skriv en PM eller kontakt mig på karsten@sommersystems.dk

Vh Karsten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det findes mange webløsninger indenfor webshops, hvorimellem du helt sikkert kan finde en der passer til dit behov. 

Hvis jeg var dig ville jeg kigge imod en WordPress- / WooCommerce løsning. Herigennem har du fuldstændig frie rammer ift. at kunne definerer omfanget af din webshops størrelse og dermed også resurser. 

Vi udarbejder udelukkende WordPress løsninger for vores kunder. Disse løsninger varierer i omfanget fra en simpel one-page løsning til en løsning med multisprog og 1.000 produkter med diverse integration. Altså er jeg sikker på at vi kan finde en løsning som passer dit behov. 

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med en lidt mere dybdegående beskrivelse af dit koncept samt behov. Så tager vi et kig på mulighederne. Du er også velkommen til at ringe direkte til mig på tlf. 27 58 02 92. 

Såfremt du vil læse mere om os, samt se en stort udvalg af vores kundereferencer, så tjek vores hjemmeside: www.erhvervshjemmesider.dk

Uanset hvad du vælger ønskes du held og lykke med din nye webshop :-) 

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Hvis du ikke har så mange produkter, findes der flere løsninger som kan være gode at bruge.

Det kan fx. være Joomla CMS også kan du installere Virtuemart, og du kan også bruge Wordpress og installere Woocommerce.

Jeg vil anbefale dig wordpress, da det er meget brugervenligt.

- Kristoffer

På jagt efter en nem og billig webshop? Klik her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)