Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere kunder garanteret og gratis! v.2

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil lige hurtig besvare et par spørgsmål som jeg modtager fra en del er jer.

-----------------------------------

Der er sket meget siden September, og vi kan i dag tilbyde gratis SEO indtil i ligger på første side af Google. Det kræver dog at jeres hjemmeside ikke er helt ny og har mindst 6-8 måneders alder på sig, da nye hjemmesider ligger utrolig ustabilt. Vi er meget fleksible, det kræver dog bare vi ser jeres hjemmeside så vi kan vurdere hvordan vi kan give jer en fair aftale, så i kan få vækst, og vi kan få jer som kunde i lang tid efterfølgende.

En anden vigtig ting, vi vil aldrig opkræve jer bagud for vores gratis arbejde om det er den 30 dages prøveperiode, eller gratis til Side 1. Vi begynder først at tage imod betalinger når vi laver en aftale, og det vil altid kun være fremadrettet. 

Prisen for vores arbejde varierer pga konkurrencen i alle jeres forskellige brancher, indtil videre har vi ikke kunder under 3000 DKK eks moms / måned, så dette burde give jer noget at forholde jer til.

Håber det hjalp lidt af jer, og mange tak for henvendelserne.

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper - codex-design.dk:

Hej Thyshoppen

Jeg kan ikke sende PM til dig, der ingen mulighed til det. Smid mig en mail på info@seolite.dk og så tager vi den der.

har sendt en mail nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper - codex-design.dk:
Men hvis vi nu tog din Bannerprint.dk hjemmeside, der er godt nok ikke voldsomt mange søgninger i den branche, men et søgeord som "Bannere", "banner tryk" og "banner print" osv, kunne vi sagtens klare gratis for dig indtil du lå i Top 5

Der ligger jeg jo allerede!

Havde nu ikke lige den side i tankerne, men omvendt satte du da noget i gang...Måske vi skulle prøve at "lege" med denne - altså, hvis du er interesseret (der kommer nyt indhold primo januar)?

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, nu var det jo også kun et eksempel ;)

Du har ikke en hjemmeside med lidt mere bid i?, alle søgeord indenfor print af bannere, har stort set ingen søgevolume, så det ville næsten være kedeligt at ligge i toppen for de søgeord hehe. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper - codex-design.dk:

Hej Brian, nu var det jo også kun et eksempel ;)

Du har ikke en hjemmeside med lidt mere bid i?, alle søgeord indenfor print af bannere, har stort set ingen søgevolume, så det ville næsten være kedeligt at ligge i toppen for de søgeord hehe. 

Fair nok.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan dog sagtens hjælpe dig Brian, det skal ikke forstå´s på den måde ;), vi vil dog bare være sikre i at du også er interesseret i et videre samarbejde, og ikke kun lege hehe

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Amino´er. 

Smider lige denne tråd tilbage i fokus, så vi kan få skaffet endnu mere vækst til jer. Læs mere på https://seolite.dk, og hør hvad vi kan gøre for din forretning. 

Fortsat god dag til jer alle
// Jesper

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)