Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere kunder garanteret og gratis! v.2

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper - codex-design.dk:
Ja desværre, men det kan jo være en dag vi kan tilbyde det, men typisk ved affiliate sider får i også kun en lille %, så der skal utrolig mange salg til før det kan give overskud så i har råd til søgemaskineoptimering, og der er som regelt også stor konkurrence på disse affiliate niches, så der skal også knokles :)

Ok tak for svar. Ja der skal knokles, og jeg knokler. Men jeg tror på projektet. God dag

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er heller ikke nogen der siger vi skal være enige :) Heldigvis for det da. 

I det tilfælde du nævner der anser jeg det mere som at have markedsføringsværdi fremfor at konvertere direkte til ordrer. Der vil A L D R I G være en kunde der laver en konkret bestilling på noget ved alene at se en adwords reklame for min virksomhed. Det er ganske enkelt for specielt det vi laver. 

Man kan hvis man vil inkludere det i markedsføringsbudgettet men i så fald skal man være forberedt på at den direkte konvertering til kunde ikke sker som ved en webshop med et godt tilbud. 

Det skal så ses i lyset af hvad man egentlig kan købe for 50.000.- kroner. For ganske nyligt blev jeg kontaktet af en virksomhed der netop ville sælge et lignende produkt, altså SEO og Adwords. Og vi havde også den diskussion. Problemet er at i det tilfælde er der rigtig mange andre steder jeg kan se at 50.000.- kroner ville give et meget bedre og mere konkret salg. Du kan ansætte en sælger i en måned for den pris. Og hvor meget salg kan han lave når han kan køre ud og besøge 10-15 virksomheder dagligt ? 

Det tåler ganske enkelt ikke sammenligning på den måde, og især ikke med de ordrestørrelser jeg beskæftiger mig med. For mit vedkommende er det at smide penge ud af vinduet. 

Det samme gør sig gældende for rigtig mange andre virksomheder, heriblandt rådgivende ingeniører og producenter.

Så brug hjernen med sådan et produkt. Det er ikke den hellige gral og træerne vokser altså ikke ind i himlen. Men igen, det er blot min mening :)

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uldal

Hvem siger da også det den hellige gral?, søgemaskineoptimering er søgemaskineoptimering, og ikke andet. Du skal jo kun henvende dig hvis det kan gavne dig og din forretning, og at du kan se mulighederne, der jo ingen der tvinger dig. Ingen har sagt at salg i en webshop og produkter som dit er det samme?

Det jo ikke en pakkeløsning vi tilbyder som er ens for alle, men en fleksibel vækst mulighed via organiske søgninger, hvor vi sammen finder en måde at "måle" resultaterne på så alle er tilfredse. 

Det er selvfølgelig fint du har en mening og vil debattere omkring søgemaskineoptimering, men kan du ikke gøre det i debatfora´erne istedet? :)

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Aminoer, så det et lille måneds tid siden sidst, vi søger stadig flere kunder til vores SEO afdeling.

Vi har i det sidste halve år fundet ud af hvor unikke jeres forretninger egentlig er, og er derfor bevæget os mere over i fleksible løsninger til hver enkelte. Alle har forskellige behov, så giv mig en besked på jj@codex-design.dk så vi kan se på lige præcis jeres opgave.

Og som altid, ingen bindinger. Man betaler kun for resultater efter aftale inden opstart.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder jo som et godt tilbud, men lidt spørgsmål:

1.Hvad betragter I som en nyoprettet side?

2. hvor mange salg skal der have været

3. hvor meget indsats kræver det fra/for kunde?

4. Har det nogen betydning om det er en hosted webshop

5. Hvad er prisniveauet fremadrettet?

Synes nemlig det lyder utroligt godt, hvis I allerede kan lave økonomisk sammenhængende resultater efter allerede en måned.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper - codex-design.dk:
Hvis du derimod er super tilfreds og har fået kunde tilstrømning, så kan vi tage den der fra og aftale nærmere omkring videre forløb.

Hvordan måler I "successen"? Og hvordan skal det forståes mht. aftale? Vil det blive resultatorienteret. f.eks. beregnet ud fra antal afgivne ordrer - eller hvordan gør man det?

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

TuttiFreddy
1. Sider som er under 6 måneder gammel.
2. Det kan ikke rigtig opgøres i direkte salg, alle kunder er forskellige, så det nemmere at tage samtalen via mail/tlf og så lave en vurdering derefter.
3. Det kræver stort set ingen indsats fra kunden, alt arbejde hviler på os.
4. Nej det gør skam intet.
5. Det igen individuelt, nogle ligger på 3000 DKK / måned, andre højere. Det kommer helt an på konkurrence.

Mit første indlæg her inde er lidt tid siden, og vi ikke så firkantede mere. Den eneste grund til vi har en del krav, er for at filtrere affiliate og freebieseekers fra hvis du forstår ;)

-------------

Brian Schou 
Vi gøre brug af Google Analytics, Google Webmaster samt andre værktøjer til at måle fremskridt, samt søgeordsplacerings-stigninger. Hvis det er en webshop, gør vi naturligvis også brug af jeres indbyggede ordresystem (som i selv må melde lidt ud med ). Men hvis vi nu tog din Bannerprint.dk hjemmeside, der er godt nok ikke voldsomt mange søgninger i den branche, men et søgeord som "Bannere", "banner tryk" og "banner print" osv, kunne vi sagtens klare gratis for dig indtil du lå i Top 5. Men igen, der ikke mange søgninger på de søgeord desværre.

------------------

Vi har ændret meget på vores service siden den første tråd, da vi har en del flere kunder nu, lidt mere erfaring og kan give bedre individuelle tilbud. Så jeg vil hellere have i giver mig en mail eller besked via hjemmesiden, og så tager vi den derfra.

God dag

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

vil du ikke sende mig en pm?

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thyshoppen

Jeg kan ikke sende PM til dig, der ingen mulighed til det. Smid mig en mail på info@seolite.dk og så tager vi den der.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)