Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere kunder garanteret og gratis! v.2

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har i Codex Design forberedt en fantastisk service i samarbejde med adskillige partnere for at give jer den mest naturlige og resultat-givende søgemaskineoptimering. Vi har allerede via vores første tråd angående denne service, hevet adskillige kunder ind fra Amino, som alle har haft super gode resultater. Vi fandt også ud af, at vi kan tage mange flere virksomheder ind end forventet, så derfor denne tråd.

Vi kan garanterer flere salg / kundehenvendelser inden for 1 måned, og hvis ikke du er tilfreds inden for det måned, er vores service helt gratis. Vi går mere i dybden via analyser af jeres hjemmeside samt mål for arbejdet sammen, det indebærer at vi finder ud af, hvor din største kundetilstrøming kommer fra og hvordan vi kan forbedre den. 

Vi har dog nogle krav til jeres hjemmesider:

1. Jeres hjemmeside modtager allerede kunder / henvendelser, så vi har noget at forbedre og måle på.

2. Vi tager ikke nyoprettede hjemmesider ind, da dette er vores service simpelthen ikke egnet til. En nyfødt hjemmeside ligger utolig ustabilt, og derfor kan vi ikke give de garantier som med de andre. Vi kan dog sagtens yde SEO for jer, men til normalt betaling fra dag 1.

Jeg håber der er nogle som er interesseret i vores prøveperiode så i selv kan se resultaterne, og som nævnt før. Vi starter arbejdet med det samme, og vi arbejder absolut gratis den første måned, ingen forpligtelser, eller skjulte tricks. Hvis du ikke er tilfreds om 1 måned, så er det det, og vi siger pænt held og lykke. Hvis du derimod er super tilfreds og har fået kunde tilstrømning, så kan vi tage den der fra og aftale nærmere omkring videre forløb.

Giv mig en privat besked her på Amino, eller på mail "jj@codex-design.dk" med lidt info om din virksomhed og din hjemmeside, og så tager vi en snak om evt. referencer af vores arbejde, samt mere info om hvad vores arbejde består af. 

Med venlig hilsen

Codex Design v/ Jesper Jørgensen

P.S Den gamle tråd kan slettes eller flettes med denne, op til amino support.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen på denne dejlig mandag.

Så har vi fået kørt et par kunder mere ind i systemet, og er selvfølgelig 100% klar til flere spændende søgemaskineoptimerings-opgaver.

Jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste for at få folk til at give deres mening her i tråden efter deres prøveperiode.

Skriv til mig på jj@codex-design.dk og så ser vi hvad vi kan gøre for dig.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi søger stadig masser af kunder til vores søgemaskineoptimering. Vi har opnået nogle fantastiske resultater for vores kunder. Her har i nogle resultaterne vi har opnået over de sidste 30-60 dage. For at vise hvor hurtigt det egentlig går, så er der også en graf i bunden med nyopstartede Summ´s resultater med fokus på revisor.

Når vi laver søgemaskineoptimering, fokuserer vi typisk på et "hoved" søgeord med god søgevolume for kundens branche, samtidig med dette hiver vi også automatisk en masse nærliggende søgeord med op.

Kontakt mig på jj@codex-design.dk og hør om vi kan hjælpe dig til mere vækst.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Amino´er :)

Der er fuldt fart på, og vi er stadig friske på at hjælpe jer så meget som muligt. 

I sidste opdatering havde vi fået vores revisor virksomhed op på Pos. 14 ved Google søgning på "Revisor", han ligger nu 2 uger senere på Pos. 8. Graf kan ses her over denne kundes udvikling for dette søgeord:

Vi har plads til mange flere, og hvis du er i tvivl om vi kan hjælpe, så skriv til mig på jj@codex-design.dk og hør ad. Det koster ingenting at få et god råd med på vejen. Vi kan også nu begynde at tilbyde 100% No Cure No Pay hvilket vil sige at det koster dig ikke en krone før du ser salg/henvendelser, der er dog nogle forudsætninger for at jeres hjemmeside er klar, men dette kan vi altid snakke eller skrive om.

Tak for jeres tid, vi ser frem til nogle gode henvendelser

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det kommer lidt an på hvordan og hvorledes. Som udgangspunkt Nej, men vi har nogle kunder som f.eks har "affiliate" aftaler med diverse transport selskaber hvor man hurtigt kan finde sin transportløsning i ferien, og disse sider er i orden.

Men hjemmesider som prøver at sælge iphone covers via deres Amazon affiliate kode f.eks, er desværre ikke noget vi hjælper jer med :)

Men tak for spørgsmålet, altid godt lige at have på plads.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ok tak for svar. Det var selvfølgelig min egen shop her www.erecept.dk jeg havde i tankerne, men det må vel blive et nej så?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er superdejligt at se at i har gang i noget der virker. Og Amino er også et super sted at source kunder da min opfattelse er at hen ad 80% af Amino iværksætterne har en eller anden form for online handelsvirksomhed (webshop eller lign.).

Et rigtig godt fif til jer når nu i begynder at ringe kold kanvas og sådan nogle ting. 

Gør jeres forarbejde. Begynder i at kontakte virksomheder der ikke har webshops, men alene har en profil hjemmeside så gør jeres forarbejde ordentligt. Jeg har oplevet flere der har forsøgt at sælge SEO og Adwords og jeg ved ikke hvad til mig med løfter om højere trafik og dermed større konvertering. Sådan virker det bare ikke når man ikke har en webshop.

Og så hold det realistisk. Hvis jeg skal bruge 50.000.- om året på SEO og Adwords skal jeg have en kunde til at smide en 125.000.- kroners ordre for at gå i 0 med udgifter. Er det realistisk ? Nej, overhovedet ikke, og det skal holdes op mod at jeg kan købe rigtig meget andet for 50.000.- kroner der kunne skabe større og bedre ordrer. 

Så når i nu reklamerer med "Flere kunder garanteret og gratis" så husk lige på at det ikke er alle der sælger Björn Borg underbukser eller kondomer på nettet, der er faktisk også iværksættere der arbejder med en mere hands-on branche..

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Uldal, det er jeg så ikke helt enig i..

En almindelig profil hjemmeside som du kalder det, kan da sagtens konvertere kunder via. AdWords og søgemaskineoptimering.. Flere henvendelser via. kontaktformularer? Opringninger direkte fra AdWords annoncer? Hvad med tilmelding til nyhedsbreve? Landingpages med tilbud og information om service? Der er ubegrænsede muligheder, også selvom du ikke sælger et fysisk produkt via. hjemmesiden..

En henvendelse via. ens hjemmeside der kommer gennem SEO eller AdWords kan da sagtens være kunden der senere hen køber for 125.000,-? 

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

eRecept.dk
Ja desværre, men det kan jo være en dag vi kan tilbyde det, men typisk ved affiliate sider får i også kun en lille %, så der skal utrolig mange salg til før det kan give overskud så i har råd til søgemaskineoptimering, og der er som regelt også stor konkurrence på disse affiliate niches, så der skal også knokles :)

ULDAL:
Hej Uldal, vi gør altid vores forarbejde grundigt, vi graver i dybden, mange gange flere år tilbage hvis muligt. vi undersøger kundens branche, link profil, konkurrenter og hvor de modtager deres kunder fra og hvor vi evt kan finde flere, og ud fra dette tager vi samtalen op med kunden om hvad vi kan gøre for dem, og om hvor de mener de har bedst mulighed for mersalg. Hvis vi ikke gjorde det godt nok, ville vi hurtig gå nedenom og hjem når vi tilbyde gratis SEO indtil der er salg/henvendelsesstigning :) Men mange tak for råd og tips, det altid rart.

Størstedelen af vores kunder er faktisk ikke-webshops, og vi kan sagtens måle konverteringer på henvendelser, signups, nyhedsbrevstilmelding eller hvad det nu skulle være, det jo derfor man tager en samtale for at se hvad vi egentlig kan gøre for dem, og så finder man sammen en god plan, der er næsten ikke 1 kunde som står i ens situation. 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)