Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

projektansættelse af folk---hjælp

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En mulighed jeg selv skal til at benytte mig af er projektansættelse der vedrører en konkret opgave. Det gør at ansættelses ophør er "flydende" og man forpligter sig ikke til at give et konkret tidspunkt for ansættelsesstop som ved en tidsbegrænset ansættelse. 

Eksempel: har du 3 konkrete opgaver hos kunder du ønsker at projektansætte til, så skriver man dem ind i kontrakten og påfører at man forventer at ansættelses vil vare xx antal uger eller måneder. Men det er ikke noget der binder dig. Du må så ikke bruge medarbejderen til andet end de opgaver du beskriver.

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må vel stadig kun benytte sig af denne mulighed et bestemt antal gange på den samme medarbejder?

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er der ikke krav om så længe ansættelsen ikke fortsætter. Altså du må ikke lave en ny kontrakt på en ny opgave når den gamle ophører så de nærmest overlapper hinanden. Der skal være "pauser" imellem som dog ikke er defineret om det er en uge, eller et halvt år. Selvom det ikke er et direkte krav har jeg tænkt mig at dokumentere at de opgaver jeg får ind er ekstraordinært store i forhold til virksomhedens kapacitet til netop den konkrete projektansættelse. Så er jeg i hvert fald sikker på at hvis der skulle opstå spørgsmål så kan jeg forsvare gentagne ansættelser af samme person til projekter. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)