Jeg læser artikler der skriver om hvad deres undersøgelser viser der er vigtigst for folk, når de handler på nettet, og hvorfor de handler på nettet. Jeg kunne godt tænke mig at høre, fra den virkelige verden. Hvad I oplever der er vigtigst for folk, når de handler på nettet? Er det den gode oplevelse på siden? Er det, det store udvalg? Er det specialisten, der har special varer? Er det servicen, er er det en selvfølge? Er det billge priser? Er det, fordi det er nemt at sidde derhjemme og bestille varene? Eller ... Hvad oplever i, der er vigtigt, og hvad satser i på, når i markedsfører jeres varer? Grunden til jeg sprøger er fordi, vi er igang med at starte en webshop, men stadig diskutere hvad der er vigtigst for kunderne, og hvorfor de skal vælge os. som jo er et klasisk spørgsmål... |
Hej Kim
Du finder ikke 1 svar som passer alle brancher!! Du er nødt til at være meget meget mere specifik.
Jeg har flere webshops der alle kører med vidt forskellige strategier og rammer forskellige købsmotiver:
1) En webshop er meget prisfokuseret
2) En webshop har succes pga unikt udvalg
3) en webshop har succes pga stort udvalg og gode priser
Så der er desværre ikke 1 magisk formel...
Hilsen Morten