Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan øger jeg min konverteringsrate?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ikke helt tilfreds med antallet af ordrer jeg får i min webshop, sammenholdt med antal besøgende.

Derfor er jeg "på jagt" efter nogle ting jeg kunne forbedre i shoppen. Og her tænker jeg virkelig på alt - er der noget som i synes kunne gøres bedre, noget der irriterer jeg eller bare et godt råd er det meget velkomment.

Jeg vil rigtig gerne have nogle friske øjne til at tage et hurtigt kig på www.modeslips.dk og måske komme med et forslag eller to der kan gøre shoppen mere brugervenlig og der kan øge mine konverteringsrate.

På forhånd mange tak for evt. "guldkorn"

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale dig denne bog http://optimeringsbogen.dk/ som giver dig en masse gode råd og er en af de bedste bøger på området om det, plus den desuden er på dansk.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende - vil vi da helt klart kigge på. 

Tak for linket!

Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg vil helt klart anbefale www.vwo.com, som fungere nemt og enkelt. Du kan køre forskellige split tests og se hvilke som konverterer bedst.

Man får 30 dage gratis, så man kan godt nå at få en del optimeret på den periode.

Held og lykke

- Kristoffer

På jagt efter en nem og billig webshop? Klik her

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket Kristoffer. Det er nyt for os, men ligner noget der skal have et forsøg.😄

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Sebastian Damm Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth

Her er et lille udpluk af punkter hvor siden kunne konverteres bedre :)

- Der er et søgefelt i toppen, som er ret overflødigt da søgninger ret ligetil bare ville være 'slips' eller 'butterfly'.

- Har dine produkter ingen mærker/hvem er leverandøren af produkterne i dit sortiment?

- Der er ingen 'Om os' menu i hovedmenuen, så de besøgende kan læse lidt om forretningen, da mange gerne vil vide lidt om hvem de gør forretninger med. Men den er istedet godt gemt af vejen i bunden af siden.

- Titlen 'Modeslips til dig som ønsker det helt rigtige slips!', kunne godt være mere fængende. Sæt dig i kundens sted og spørg dig selv 'Hvad får jeg ud af at handle hos dig, frem for en anden forhandler'? En titel som f.eks 'Lign en million med et modeslips', eller 'Udstrål værdi, performance og styrke med et stilfuldt modeslips'.

- 'Fast fragt til 19 kroner' burde vises synligt et sted i toppen, istedet for i bunden af siden.

- Social media ikonerne er også godt skjult i bunden af siden, og burde være meget mere synlige og placeres et sted i på øvre del af siden.

- Der er et nyhedsbrev-felt i bunden, hvor jeg går ud fra at man skal skrive sin mail i feltet. Men du giver dem ikke nogen argumenter om hvorfor det er en god ide tilmelde sig dit nyhedsbrev. Skriv lidt om hvad du kan tilbyde, hvad de får ud af det, hvilke fordele det kan give osv. Og så ville det give meget mere mening at placere det som en menu i hovedmenuen (og alternativt som en pop-up). Det er de færreste der kommer til at se det der er i bunden af siden.

- Kolonnen med de to produkter til højre for slideshowet er unødvendig fyldstof og giver ingen værdi, for hvor mange klikker på dem, fremfor butterfly menuen? Det giver mere harmoni i designet med en slideshow der får plads til at folde sig ud og få opmærksomhed.

- Man burde blive sendt til forsiden ved at kunne klikke på logoet i toppen, og fjerne teksten 'www.modeslips.dk' da de besøgende godt kan se at de er på en hjemmeside. Der er ingen grund til at fortælle dem noget de i forvejen godt ved.

- De 3 slipse-menuer burde samles på én slipse-menu, det skaber mere plads.

- At man faktisk kan logge ind på siden er meget godt skjult væk. Det skal være synligt for brugeren hvor man logger ind på siden.

- I bunden af siden står 'Betaling' med et billede af et par hævekort. Det er overflødigt fyld, da ingen bruger det til noget.

- Inde på f.eks. butterfly-menuen står ALT for meget tekst. Ingen mennesker giver sig tid til at læse hvad der står. Og teksten skubber tilmed også produkterne ud af skærmbilledet. Vi bliver draget af visuelt indhold, og det er billederne der fanger vores opmærksomhed (især på webshops).

Du kan læse lidt mere om konverteringsoptimering, smt  andre metoder til at optimere din webshop på sebastiandamm.dk

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget folk kan lide er ikke bare, at man skriver hvilke nummer man kan ringe til jer på men også i hvilket tidsrum.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Btw - hvorfor er jeres tweets på twitter beskyttet og hvorfor skal man først godkendes af jer, inden man må følge jer på Twitter? Vil dog også anbefale, at opdatere jeres sociale medier oftere.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian og opsvinget - Tak for nogle konkrete og brugbare forslag til øget konvertering!

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker, at der også skal gøres noget ved forsiden. Der mangler nogle lækre billeder af af nogle flotte slips. Den 'slider' der kører nu er nærmest overflødig - der er ikke noget, der får mig lyst til at købe et slips. Og de øvrige billeder af slips og butterflyes er simpelthen kedelige.

Derudover kunne grunden være til, at kun få køber noget hos dig være, at du ikke kar nogle pæne slips? :) Jeg synes de er ret kedelige - og der mangler helt sikkert nogle flotte, sjove og 'skæve' designs - og i forskellige materialer.

Bare min ærlige mening Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)