Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af festplanlægger firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En veninde og jeg går med tanker om at ville starte en festplanlægger firma, hvor vi vil hjælpe folk med at planlægge deres fest.

Vi vil kunne planlægge alt, 50 års fødselsdag, bryllup, barnedåb og evt begravelse.

Vi syndes selv det er en rigtig god ide, og har også fået en aftale med stjerneskibet i Odense, så kan hjælpe os lidt.

Men hvad siger andre, er der noget vi kan gøre? Nogen der har nogle gode råd.

Med venlig Hilsen Steiner-Guldberg.

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine!

Der er nok ikke så meget andet at gøre, end at begynde at gå i gang! 
Man kan sidde utrolig længe og tænke over om "Man burde starte" / "Hvornår skal vi gøre det?" osv.

Der findes nok ikke en helt perfekt og korrekt måde at gøre det på! 
Hop ud i det - start ud med at planlægge lidt. Hvad vil jeres primære målgruppe være? Kan i få stablet
en opgave på benene allerede? Måske kan i gøre det lidt billigere, eller for nogle venner eller for familien?
Så har i allerede en "case" der. Sørg for at få taget nogle notater fra arrangementet. Få lidt udtalelser osv.

Start også ud med en hjemmeside - dermed kan i begynde at skabe værdi til firmaet og evt. sende folk derover, hvis de har spørgsmål eller andet.

Kort sagt – begynd at snak og dyrk jeres virksomhed! Som regel sker der en masse "magiske ting" automatisk, når først man begynder at brænde for det!

Alt mulig held og lykke – gi' den gas!

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine,

Ja spring ud i det.

I får helt sikkert brug for en hjemmeside. Vi vil meget gerne hjælpe Jer med at lave en flot unik hjemmeside, så i kan promovere Jeres virksomhed og simpelthen så kunderne kan finde Jer, dette er et "MUST". Har I brug for anden hjælp eller har i andre spørgsmål, så kontakt os eller spørg her på Amino.

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 10. Feb 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine./

Jeg går med nogle af de samme tanker som du har gjort/gør. Jeg tænkte på hvordan det gik for jer, og om i har nogle gode råd, hvis jeg skulle gøre mine tanker til virklighed. Jeg synes det svært og vurdere om der er et marked for den her festplanlægger. Jeg håber du/i vil dele nogle af de oplevelser i har haft siden i skrev dette opslag.

Jeg er meget intersseret i at høre hvilket tanker i stod med.

Hilsen den nysrige læser :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)