Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 16
Fra  AFodbold v/Anders Thrige Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Jeg har længe overvejet at starte en webshop hvor jeg vil sælge fodbolde og andet fodboldudstyr. Jeg overvejer bare, om det kan betale sig at springe ud i, da der i forevejen er mange store udbydere på markedet. Jeg bor stadig hjemme, så for mig ville det være helt fantastisk hvis jeg bare - på sigt - kunne tjene det samme på det om måneden, som med et fritidsjob. Tror i at det er en dum ide at starte, eller giver det nogenlunde mening. Jeg er meget i tvivl, da fodbold er min store passion, og det derfor virker som den perfekte virksomhed for mig, da det at have mit eget bare er drømmen. Smile1 

Dbh

Anders

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Du kan som udgangspunkt for succes med alt, bare du arbejdet hårdt nok, samt har noget seriøs startkapital. Prøv evt. at arbejde med en nichevinkel i forhold til de andre udbydere på markedet. Som du selv nævner er konkurrencen hård! 

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at der er penge i de fleste forretninger - det handler bare om at have den rigtige tilgangsvinkel.

Der er ikke nogle der siger, at det skal koste 200.000 kr. at udarbejde en hjemmeside, og der er heller ikke nogen, der siger, at man skal have varer hjemme for en million.

Hvis du selv er villig til at lave en webshop, er der muligheder, som koster få hundrede kroner om måneden.
Med hensyn til sortiment, er det svært at sige hvad shoppen skal indeholde. Prøv at lave et sortiment, som du selv ville synes er interessant på en webshop - og se herefter, om du kan få det ved grossister/forhandlere - eller start med at finde grossister og se, hvad de kan tilbyde. 
Hvis du er heldig, kan det være, at du kan finde en leverandør, som tilbyder drop-shipping. Varerne er måske lidt dyrere, men du slipper for selv at sende pakker og ligge inde med lager/have penge bundet i det.

Det kræver selvfølgelig hårdt arbejde og tid.

Dette kunne være en tilgang til at se, om idéen giver mening :)

    

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)