Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har: Penge, ide og forretningskoncept oppe at køre! Men vi mangler dig!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg skrev for et par måneder siden et lignende indlæg uden det store held. Nu prøver jeg igen :)

Som overskriften ganske rigtigt beskriver, så har vi: Penge, god ide og forretningskoncept oppe at køre!

Men vi mangler dig, der virkelig kan eksekvere og har tid, meget stort salgstalent, enormt drive & bor i Aarhus!

Med andre ord, så har vi penge, men ingen tid. Vi søger dig, som har tid, og ikke skal investere nogen penge - det har vi gjort, og gør vi løbende!

Nærmere info fås ved henvendelse i privat :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

en lidt bedre beskrivelse af projektet, vil nok give nogle flere henvendelser, er det en super sælger i søger eller ?

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Jeg kan ikke afsløre så meget i et offentligt forum, men jeg kan sige, at man bliver direktør for foretagendet. Man skal kunne lave noget opsøgende salg, og virkelig "sparke nogen døre ind". På sigt bliver det mere at drive forretningen med kunder, markedsføring, mv.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse,

Der findes rigtigt mange topdygtige sælgere i Danmark. Disse gider ikke rigtigt den slags hemmelighedskræmmeri, som det du er ude i dér.

Hvis der virkelig er en god ide, et godt produkt og en god platform, så er der ingen grund til alt hemmelighedskræmmeriet, men så er det bare at åbne op for posen og skrive et lækkert opslag, som får de dygtige sælgere til at tænke: Fedt!

Hvis du er bange for at nogen kopierer dit produkt eller din ide, så sker det lige så snart, at I starter op i business alligevel.

Sørg for at lave en supersælgende (men ikke oversælgende) tekst og brug Linkedin til dette formål. Her er man meget mere åbne overfor den slags og sælgerne har enormt store netværk på Linkedin.

Held og lykke med projektet.

Flemming

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Tak for dit konstruktive svar. Jeg kan ikke begrunde, hvorfor jeg ikke kan offentliggøre det - men det er af strategiske årsager. Men hvis folk skriver til mig privat, kan jeg godt fortælle væsentligt mere åbent om konceptet :)

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der flere interessede i dette? :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Oe:

Er der flere interessede i dette? :)

Ja! Hvis du åbner mere op for dit koncept, i det offentlige forum. 

Så vil jeg måske have en interesse.

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne høre lidt mere om, hvad jobbet indebærer.

Gerne på dittemulvad3@gmail.com.

God dag!

Ditte M. Christensen.

Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Dit projekt lyder spændene især fordi du ikke skriver noget om det i dit indlæg :). Jeg er på skarpt udkig efter muligheder inden for iværksætter verdenen, virksomheds start op. App udvikling mm. Jeg er åben overfor næsten alt. Jeg hedder Anton Rye Hildebrandt på linkedin og facebook. Jeg vil meget gerne høre mere.

Mvh Anton

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)