Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at anvende samme fokus søgeord på flere sider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har en wordpress side og anvender bla. Yoast i forhold til SEO. En af de ting som Yoast plejer at informere om er om man har brugt et givent fokus søgeord på sine sider allerede. Normalt angiver man for et post/page hvilket fokus søge ord man ønsker at anvende. Har man brugt dette først advarer Yoast om dette.

Mit spørgsmål er - ofte har man jo en håndfuld søge ord man gerne vil optimere sin side til. Dvs. at ens fokus søge ord kunne i princippet godt være det samme på flere sider.

Er der nogle gode retningslinjer for dette. Eksempelvis bør jeg internt linke mellem to sider med samme fokus søge ord. Er det no-go med samme fokus søgerord på flere side.

Håber der er nogen der kan guide omkring dette.

Pft.

Mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Tete de la Course I/S Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Samme søgeord er ikke no-go, men det er en god ide ikke at anvende det samme ord mere end maks 3 gange. 

Du kan med fordel forsøge at lave lidt længere søgeord f.eks. sko, sko til damer, sko til fest etc. På den måde er det ikke samme søgeord, men du får nogenlunde det samme udtryk ud af det. 

Mvh Nicolai, TDLC 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke helt dit dilemma. Hvis jeg nu laver en artikel på 1000 ord med keyword snørrebånd og så gerne vil lave en mere. Så vil nr. 2 for det meste være "snørrebånd til mænd", "super lækre snørrebånd fra kina" eller whatever. Sjældent man har materiale til at lave 2 info-sider om det helt samme søgeord. (basicly samme svar som ham lige over mig).

-Evt. kan du sætte de to artikler i forlængelse af hinanden.

Ellers mener jeg bare man plejer at linke fra den ene artikel til den man gerne vil have op i Googles rankings. Kan ikke lige finde dokumentationen på stående fod, men er ret sikker på, at det er hvad jeg læste i sin tid.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)