Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DPD - Hvordan får man sin pakke?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har bestilt en pakke fra England. Til forsendelse bliver der brugt DPD (jeg havde ikke flere valgmuligheder...)

Må indrømme, at da jeg kiggede forbi https://dk.trustpilot.com/review/www.dpd.dk blev jeg lidt nervøs...

Men valgte at tænke positivt - måske "glemte" dem med en god oplevelse at skrive derinde.  :)

Jf. track and trace på DPD´s hjemmeside, så var de forbi igår. Jeg var hjemme hele dagen og der blev ikke ringet på døren? Der blev heller ikke lagt en seddel i postkassen mht. den har været forsøgt afleveret og jeg nu kan hente den xx sted.
På deres online tracking fremgår det ikke, hvor pakken indleveres henne? Så jeg ved ikke hvor pakken er og om de forsøger aflevering igen i morgen mandag eller om jeg selv skal hente pakken et sted?

Hvad jeg kan læse mig til, så bruger DPD Postdanmark til udlevering i Danmark.
Alle de gange hvor vi har bestilt via Postdanmark, så har de ringet på og hvis jeg ikke har svaret, ja så har de lagt en seddel.


Er der tilfældigvis nogle herinde, som har erfaringer med DPD og kan afklare, om de forsøger at udbringe igen eller om jeg selv skal hente pakken et sted? Jeg har det fint med at hente pakken, hvis det er.
Jeg ved godt, at jeg kan ringe til Postdanmark i morgen (DPD stiller videre til dem), men jeg har brug for at vide, om jeg skal være hjemme i morgen mandag eller ej...? :)

På forhånd tak

Jesper

.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)