Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sig jeres mening om det nye cykeludlejnings site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har rodet lidt med at sætte dette nye cykeludlejnings site op Brittom.dk ,igennem bricksite.com

Hvad synes I om resultatet hvad er skidt og hvad er godt ?

Der er enkelte billeder der nok skal skiftes til nyere m.m

PS. Mangler en der kan rette lidt i det store billeder så der istedet står Brittom Bikes istedet for Ebsen bikes.


 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg tilfældigvis nævnte virksomhed og noget som er en kæmpe fejl, er måden hvorpå der vælges sprog. Det skal ikke stå nederst i højre hjørne og det skal bestemt ikke så med en tekstknap, hvor der står "vælg sprog". Virksomheden ligger i et kæmpe turistområde og det er særligt de tyske turister, som der leves af. Så sprogmenuen skal flyttes op og gøres grafisk med logoer. Derudover skal der oversættes manuelt. Google translate fungerer ganske enkelt ikke. Jeg taler flydende tysk og der er fejl på fejl på fejl, det er utroværdigt. Overvej desuden, om siden ikke også skal have en hollandsk oversættelse. Hollænderne udgør også en stor kundegruppe og er ligeså cykelglade som os danskere.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok lave 3-4 spalter med cykler i stedet for 1 på f.eks "nye cykler" listen. Jeg er ikke ret tilbøjelig til at scrolle s¨å meget.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input der findes også et sprogmodul hos Bricksite. Det koster lidt men det bliver nok nødvendigt.

Den fra Google regner jeg med bliver en midlertidig løsning.

Evt nogle der kender en bedre, helst gratis oversættelses løsning ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet modul kan oversætte perfekt. Virksomheden bliver ganske enkelt nødt til at investere i en manuel oversættelse. Ligesom en dårlig dansk oversættelse virker utroværdigt for danskere, virker en dårlig tysk oversættelse utroværdigt for tyskere. Enten vil virksomheden tjene penge eller vil de ikke :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)