Nu kender jeg tilfældigvis nævnte virksomhed og noget som er en kæmpe fejl, er måden hvorpå der vælges sprog. Det skal ikke stå nederst i højre hjørne og det skal bestemt ikke så med en tekstknap, hvor der står "vælg sprog". Virksomheden ligger i et kæmpe turistområde og det er særligt de tyske turister, som der leves af. Så sprogmenuen skal flyttes op og gøres grafisk med logoer. Derudover skal der oversættes manuelt. Google translate fungerer ganske enkelt ikke. Jeg taler flydende tysk og der er fejl på fejl på fejl, det er utroværdigt. Overvej desuden, om siden ikke også skal have en hollandsk oversættelse. Hollænderne udgør også en stor kundegruppe og er ligeså cykelglade som os danskere.
Intet modul kan oversætte perfekt. Virksomheden bliver ganske enkelt nødt til at investere i en manuel oversættelse. Ligesom en dårlig dansk oversættelse virker utroværdigt for danskere, virker en dårlig tysk oversættelse utroværdigt for tyskere. Enten vil virksomheden tjene penge eller vil de ikke :)