Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense og kommision

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Er der nogen der ved hvilken indvirkning adwords prisen på et givent søgeord har i forhold til hvad der betales i kommission via adsense?

Eksempelvis hvis jeg kan se at adwords prisen pr klik er 30kr for søgeord1 og jeg har en hjemmeside der anvender adsense hvor det pågældende søgeord vil passe ind.
Vil man opleve en bedre kommission her eller har det ingen betydning som adword/adsense partner?

Mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette har en indvirkning på din kommision, jeg er rimelig sikker på at du igennem adsense modtager ca 65% kommission(det står under indstillingerne et sted, når du er logget ind)

Ret gerne hvis jeg tager helt fejl :)

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin - tak for svar. Det giver mening vil jeg lige tjekke ved lejlighed og skal nok melde tilbage hvis det forholder sig anderledes

Mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også forskel på priserne på søgenetværket og displaynetværket. For adsense på på displaynetværket og der er priserne lavere.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Comi:
Eksempelvis hvis jeg kan se at adwords prisen pr klik er 30kr for søgeord1 og jeg har en hjemmeside der anvender adsense hvor det pågældende søgeord vil passe ind.

Nu er det blot sådan, at adsense reklamer ofte viser hvad folk sidst har kigget på/søgt efter. Så hvis du har en side der handler om bilværksteder, kan en besøgende sagtens få vist reklamer omkring skoletasker, tøj, rejser og andet som slet ikke er relevant. Og så får du selvfølgelig ikke de der 30 kroner pr klik.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det Jonas siger er sagt, er der naturligvis en pointe i at lave sider om de ting der giver 5+ kroner, i stedet for dem, hvor der står 20 øre. Det vil for det meste give mere i sidste ende :)

(Hvis en person læser din side om pasta, har han næsten med garanti også læst andre = han får reklamer om pasta hos dig, trods Jonas' argument - gælder dog langt fra altid).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)