Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sig mig, er der overhovedet nogen, som udvikler videre på Amino?

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David
Du skal nok ikke regne med at blive hyret med den tone du ligger for dagen over for MT

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære David og en del andre :-)

Jeg er på en meget tiltrængt ferie, derfor svarer jeg lidt sporadisk.
Da jeg for 10 år siden lavede Amino, var det fordi der ikke var et fora for iværksættere.
I dag kan du finde flere gode iværksætter-grupper på Facebook, grupper for marketingfolk, sælgere og 100 andre spændende steder, hvor man kan blive klogere.
Det er en rigtig god udvikling, som virkelig sætter gang i iværksætteriet og det er super godt, men som selvfølgelig rammer Amino hårdt på økonomien.
Det lagt sammen med Adblockere, gør vores økonomi stram.

Vi arbejder lige nu på at gøre Virksomhedsbørsen bedre, da den kan hente de tabte penge hjem, så vi har bedre råd til at forbedre debatten. Den betales ikke med reklamer, men kroner og ører. Det samme med Amino Freelancer og Kapital. De giver cool cash til Amino, uanset om folk gider se reklamer eller ej.

Men når det er sagt, arbejder vi også løbende på at udbedre de fejl der er kommet, efter vi har sat de nye servere i drift. Til orientering var det ikke bare at købe nye servere. Det kostede rigtig meget arbejde at opgradere, da det også krævede en del ny software, som Amino skulle forberedes til. Og de nye server er årsagen til de fejl i oplever og de tager tid at udbedre.

Men er der ikke sket noget med Amino de sidste 3 år ud over nye servere?

Jo vi har lavet Agera, der dagligt hjælper godt 100 små virksomheder med at finde en ny revisor, advokat eller bogholder. Der har højnet niveauet og sænket priserne til glæde for alle små virksomhedsejere.
Dertil har vi lavet Dinero, der har mere end 20.000 små virksomheder som brugere, hvoraf 75 % intet betaler.
Alt det er udsprunget af Amino og vores arbejde og har gjort hverdagen bedre for rigtig mange selvstændige.

En nævnte at jeg burde pensioneres fra Amino og det kan jeg fortælle skete for 3 år siden. Jeg har brugt 80 % af min tid på Dinero og Agera, da vi der hjælper langt flere iværksættere med ting de ikke kan få andre steder. Det betyder ikke at Amino sejler, for vi har nogle rigtig dygtige folk på posten, der hver eneste dag kæmper for at få tingene til at hænge sammen.

Vi lever i en omskiftelig verden og jeg forstår godt at nogle klynger sig til hvordan ting var en gang. Men realiteterne er, at debatten er mindre væsentlig end den var for bare 3 år siden og derfor får den mindre kærlighed end de services vi mener hjælper flere selvstændige og som også i fremtiden vil være en god forretning for mig og teamet. For Amino er en forretning som skal tjene penge til aktionærerne.

Så det der kan se ud som dårlig forretningssans fra min side, er nok mere, at det er svært at overskue hele vores forretning, uden at kende alle brikkerne i den.

Nå det var lidt info fra vores lejr, som jeg håber hjælper lidt på forståelsen.

De bedste hilsner

Martin

Ps. indlægger kan du også se her :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

davidchristensen:

Der findes en skrifttype, der hedder 'Comic Sans'.

Den er i alle menneskers øjne, som går op i skrifttyper, eksemplet på ekstraordinær dårlig stil.

Aminos logo er i Comic Sans.

Åh for pokker da også. Mine matematik opgaver er udformet i comic sans. Det gør dem ikke ringere af den årsag. Det fortæller blot, at Undervisningsministeriet er skruet helt over med en nedern font. Det betyder ikke at jeg skal hæve en knyttet hånd i vejret og skrige "COMIC SANS!!!!" Jeg må bare pænt være ligeglad og lave mine opgaver. Jeg køber ikke coca cola fordi deres logos font er super fed. Det sprøjt smager bare godt.

Du virker bare for desperat efter at kunne sige "Aminos logo, det har jeg lavet.."

Luk øjnene, vær ligeglad. Der er virkelig vigtigere ting at gøre noget ved. Som fx de ting "super brugere" tidligere kunne men ikke længere kan, fx rette overskrifter som allerede er nævnt, eller flytte forkerte tråde de rigtige steder hen. (Medmindre det ér ordnet, har ikke kigget længe).

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

David lav 5-6 Logo forslag til amino saa vi kan se dine evner :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Fru Hartmann:
Og ja - så kan man jo bare betale ved kasse 1 (som er lige i Martins lomme), men det er jo ikke alle der hverken har råd eller lyst til at betale for at bruge div. sider på nettet, UDEN generende reklamer.
men det generer dig ikke at snylte på gode råd ganske gratis jo - Lidt sjov indstilling - Hvorfor holder du dig ikke bare borte når det generer dig - eller vil du godt lige snylte lidt alligevel.

Lige ned i Martins lomme? Undskyld men det er en forretning, hvilket åbenbart du åbenbart er imod - Du arbejder sikkert selv gratis af velgørenhed. Jantelov når den er værst

vh John H

Ja, jeg er gratist, ganske som flertallet af registrerede brugere på Amino.

Snyltere som du lige kaldte det.

Havde nok ikke lige ventet sådan en ubehagelig svada fra dig, som jo selv ynder at hjælpe alle de unge iværksættere med råd og vejledning. Det til trods for at de heller ikke er betalende plus-slaver.

Og arbejde gratis.... jo, det gør jeg faktisk fra tid til anden.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fru Hartmann:
Ja, jeg er gratist, ganske som flertallet af registrerede brugere på Amino.
ja det er jeg med på, og ordet "snyltere" skal jo ikke tages anderledes end at Amino jo faktisk er en forretning som lever af reklamer eller betalene brugere, og vil man ikke betale og så alligevel heller ikke se reklamer og kører fuld adblocker  - men GERNE vil  deltage i debat og få svar når man har noget man vil vide mere om, så er snylter vel ikke helt galt.

Er man gratist, så er det lidt som at træde ind i et hjem, og det første man gør er ikke, at kritisere, at tæppet er reklamefarvet. Som gæst er man ofte bare venlig - konstruktiv - eller takker pænt NEJ til invitationen og holder sig væk.

Man omtaler ikke værten som  - "Martin der bare skovler pengene ned i lommen". Det er ikke venligt (og ikke nødvendigvis sandt)  og dertil kommer at der er en helt anden  som er direktør og der er lønnede personaler - hvilket jo i sig selv har en samfundsværdi

Jeg mener ikke man ikke må brokke sig som gratist - men man må lige overveje, om man optræder ordentligt. Det synes jeg ikke du gjorde.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er adblock og ikke klikke på en reklame det samme? jeg tænker at resultatet er det samme?


Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hagbart:

Er adblock og ikke klikke på en reklame det samme? jeg tænker at resultatet er det samme?

Forskellen på de to ting er at med AdBlocker kan hjemmeside ejere ikke fremvise nogle tal på visninger af deres reklamer, det kan de når folk bare ikke klikker på dem. De kan selvfølgelig sige "Vi har 10.000 besøg om dagen... men kun 5.000 ser reklamerne". De 5000 som ikke engang ser en reklame er en annoncør ikke interesseret i at betale for.

Jeg har på en af de sider jeg hjælper en hel del på lavet en test igennem lang tid med AdBlocker brugere og antallet af personer som har en AdBlocker er så voldsomt at vi har valgt en løsning der gør at vi ikke viser samme mængde indhold til dem med adblocker som vi gør til dem uden en adblocker. Så i stedet for at vi laver et plus medlemskab eller hvad man kunne finde på at kalde det, så betaler man ved at se reklamerne og dem som ikke ser dem, får besked på at de kan slå Adblockeren fra for at se hele indholdet.

Vi har tydeligt skrevet på siden (når en adbloker er aktiv) at vi skjuler indhold for dem, på grund af de benytter sig af en adblocker og senere laver vi at man kan se hvorhenne vi har skjult indhold. 

Jeg har implementeret samme løsning på et par af mine egne sider også.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kims løsning med at blokere en del indhold for folk med adblock synes jeg er fin. Men hvad med apple som helt vil lukke for det - bliver det mon som en fritvalgsløsning, hvor man kan vælge, at man finder sig i reklamer, for at ha fuld tilgang til en række af disse sider mon?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg - dicm.dk:
De 5000 som ikke engang ser en reklame er en annoncør ikke interesseret i at betale for.

Det gør de forhåbentlig heller ikke i forvejen. De betaler sandsynligvis kun for klik der fører kunderne over på deres side.

Og så findes der heldigvis også andre måder at reklamere på som er langt mere raffineret end det her gamle system. Selv Google skal jo til at rette sig ind efter kundernes måde at reagere på.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)