Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sig mig, er der overhovedet nogen, som udvikler videre på Amino?

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 06:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej alle aminoer og gode mennesker.

Jeg har været 'medlem' hos Amino i omkring 10 år nu - og, ja, der er sket en masse ting sidenhen.

MEN, det er som om, at alle disse ambitioner ikke rigtigt mødes i eet fælles frameset. Det er som om der mangler en (eller flere) designer(e), som vil trække Amino i en professionel retning.

Som det er nu er der en masse helt banale funktioner, der ikke fungerer - som f.eks., at man får en besked, når der er kommet et svar på et indlæg man abonnerer på. Det er jo en hel ESSENTIEL funktion for at få et onlinecommunity til at fungere.

Der er mange andre områder, hvor jeg kan få fornemmelsen af, at 'man' simpelthen er gået mentalt i stå! Der er ting, som helt tydeligt og nemt kunne fordre folk med ting OG, samtidigt lade Amino Inc. tjene nogle penge, som igen kan bruges til videre udvikling.

Hvor er ledelsen? Hvor er ambitionerne? Hvor er muligheden for at kunne gøre Amino helt vildt godt?

Gør dog noget, forhelvede! - enelleranden.. (og det er åbenbart ikke Martin Thorborg`- han er jo helt forstenet og kontrær, når det kommer til Amino..)

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej David

Ja, der er nogen der arbejder på at Amino bedre. 
Vi har f.eks. lige brugt 350.000 kr. og 3 måneders arbejde på at installere nye servere, så Amino for første gang i 10 år kører hurtigt og ikke fejler.

Men når det er sagt, er der meget få penge til mere for tiden. Folk bruger reklameblokkere og det fjerner vores indtægtsmuligheder og uden penge, ingen udvikling. Så vi gør hvad vi kan, med de relativt få midler vi har.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 09:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Martin

Fedt du svarer!

Men, hør - du kan ikke smøre det af på reklamekroner. Og, iøvrigt kunne det være rigtigt fint, hvis Amino gad at løse et fuldstændigt simpelt problem, som at man får spørgsmålstegn at se, når nogen laver en intern reklame (jeg kan vise dig hvad jeg mener - det ses på alle sider og er en kode-bums, som er nem at rette)

Derudover vil jeg virkeligt gerne anklage dig for, at du/man ikke GIDER at lave platformen bedre. Der er mange gode ting ved Amino - men det er som at ingen rigtigt gider gøre det fedt. Det kræver måske noget invistering - men man får omvendt heller ikke nogen investering ved ikke at gøre en skid.

Martin - hvad kan man gøre? Jeg vil virkelig ønske jeg havde et par millioner og købte et partnerskab af dig - men det har jeg ikke. Omvendt har jeg nogle ret gode ideer til hvordan Amino kunne udvikle sig til en portal, hvor små og mellemstore virksomheder nærmest bliver nødt til at være en del af det.

Men det må kræve nogle omlægninger - og bla. slagtningen af det gamle logo, som ligner, at Amino er noget man kan lege virksomhed. Men du er jo fuldstændig regid at snakke med, når man prøver på at nævne begrebet 'visuel identitet'.

Har du tænkt på, at måske er det tid til, at du skal slippe tøjlerne og give plads til andre, for at få Amino til at fungere bedre? Vil det være muligt at 'nogen' skaber en bedre 'instance' af Amino, uden at du behøver at holde tingene nede i forhold til hvad du selv synes?

Du skal vide, at jeg er fuld af respekt for dig og hvad du har gjort for Amino - men det er efterhånden tydeligt, at du ikke er i stand til at udvikle denne platform - men at du desværre er fuld af undskyldninger.

Hvis du har lyst til at snakke med mig, så må du endelig ringe.

Jeg vil meget gerne hjælpe - og jeg vil meget gerne råbe 'hov!', når jeg ser et godt initiativ som Amino synke.

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 10:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Men når det er sagt, er der meget få penge til mere for tiden. Folk bruger reklameblokkere og det fjerner vores indtægtsmuligheder og uden penge, ingen udvikling. Så vi gør hvad vi kan, med de relativt få midler vi har.

Martin, man må se i øjnene at god gammeldags reklameannoncer er en race der er på vej til at dø. Tiden er løbet fra den.
Der skal findes andre måder at tjene penge i dag, og der må Amino sætte sig ind i mødelokalet og lave en plan - hvis man stadig har en forretning som baserer på reklameindtægter. 
Når alle browsere om få har har indbygget reklameblockere, hvad gør Amino så? Så må Amino jo lukke ned.

Overhal udviklingen indenom.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

..og iøvrigt er det jo mangel på fornemmelse og lederskab, når man vælger at gøre Amino hurtigere til fordel for en fuldstændig virtal del, som, at man får en mail når man har får nyt input til et indlæg man har skrevet. Det er jo fuldstændig vitalt for at skabe en debat og flow, som er det vigtigeste!

Det er jo en fuldstændig tåbelig prioteringsrækkefølge, når det handler om at skabe liv og traffik.

Jeg véd, at du ikke har en uddannelse - men det tyder sgu på, at det kunne havde været godt, hvis du i det mindste gider høre på nogle begavede mennesker - istedet for at foranlede dig på dine fornemmelser og forgodtbefindende.

Tag dig sammen, Martin! Smile

Mvh D.

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu prøvede jeg at rette mit indlæg - men jeg fik kun mulighed for at rette mit FORRIGE indlæg..

Altså, hvordan er sådannoget muligt i et seriøst og nogenlunde moderne debatforum? Det er tegn på inkoncistens og lortekodning.

Og det betaler man 124.- for om måneden som PLUS profil?

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg er næsten helt stoppet med at komme på Amino..

Hvorfor? Fordi jeg ikke får en email når der er tråde om noget der interessere mig, og jeg har desværre ikke tiden mere til at sidde på Amino 2-3 timer om dagen, læse indlæg igennem for at se om der er noget interessant.

Desværre ved at folk stopper med at besøge Amino grundet af de ikke får notifikation (Damn jeg lavede mange impressions på reklamer da jeg modtog emails) - dem mister Amino så fordi der.. Som David nævner, er simpel funktionalitet der ikke virker.

For første gang i 3 uger har jeg haft tiden til faktisk at tjekke de første 10 sider af indlæg igennem. Der går nok 3 uger før jeg kan gøre det igen.

Derimod hvis jeg modtog en email med de ting jeg gerne vil se, så ville jeg (som jeg gjorde tidligere) besøge Amino dagligt.

Lige nu har jeg mere gavn af Facebook sider omkring iværksætteri end jeg har af Amino. De arbejder endda gratis alle dem der sidder der, så hvis i vil tjene penge, skal i jo også levere noget som der gør at i kan trække besøgende til siden igen.

Jeg personligt var mere tilfreds med en langsom side, hvor funktionaliteten virkede.. (Og jeg er totalt performance paranoid generelt).

Så vidt jeg husker er jeres besøgende også faldet helt vildt (ifølge chartbeat.com) i forhold til hvad i havde, så mon ikke i kunne nøjes med den gamle server nu? :-) 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Sådan, Lucas!

Det kan være, der siver noget ind i kysen hos Martin..

..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 10:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i mange år brugt Amino professionelt og har købt abb. Men har ikke gjort det i lang tid nu, det er som om det "døde" for et par år siden. Der sker ikke rigtig noget og de problemer der har været i mange år, bliver ikke løst.

Det vil ikke koste det helt vilde stor beløb, at få lavet de småting som burde laves på et professionelt forum. Ja hastigheden har været et problem i MANGE år, men alligevel er der kommet nye medlemmer til.

Kan godt være, folk ikke bruger så mange penge på de annoncer mere som man har gjort før. Men igen, det er fordi I ikke er fulgt med tiden og har lavet nye tiltag. Der er SÅ mange dygtige folk her på Amino, så der er da bare at smide et spørgsmål ud til folk, så skal du se der kommer mange nye ideer ;-)

Kan kun være enig i det trådholder skriver desværre ;-)  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Jeg synes i kammer lidt over - eller David gør i alle fald i mine øjne.

For det første er Amino overvejende vel hverken værre eller bedre end tidligere - og det kan man sige er skidt, for udvikling gavner ofte, men omvendt er det jo så heller ikke værre, end det er nogenlunde så godt som altid.

For det andet er det klart, at man ikke driver Amino for sjov, det kræver en del ansatte. Martin kunne måske sige hvor mange?

Martin kunne sikkert også sige lidt om antal aktive brugere (ikke bare brugere men aktive) eller antal indlæg/svar. Givet har facebook grupper spist sig ind - and so what.

For det tredie er det klart, at indtægterne så dikterer udgifterne - og falder reklame indtægter, så har det alt andet lig, en betydning.

Jeg er enig i, at det ikke er et problem der går væk i sig selv, da flere og flere browsers nok indbygger det. Jeg tror dog en del aviser og nok en dag amino, vil lukke for brugere der benytter en adbrowser, og så må de se om det kan lade sig gøre, at holde interessen oppe på trods af det

Amino har klart problem pt med funktionalitet. At man ex ikke får mail ved indlæg (jeg har fravalgt men andre beskriver problemet) er skidt, og at at man ikke kan rette overskrifter, så det flyder med "hjælp" og "må man det dette" typer af overskrifter, spilder tid for mange. Det er vel ikke verden om - men de få problemer burde man kunne løse mere eller mindre "over night"

Amino driver så også lidt andet-  herunder Agera og Dinero, som MÅSKE tager lidt fokus fra Amino selv, men samlet er det jo ikke en bolchebutik. Bruttoresultat 5.610.441 i 2014 mod 4.018.086 i 2013 - Årets resultat 1.871.452 i 2014 mod 127.076 i 2015 så helt uden evner er foretagenet ikke trods alt.

Jeg synes det er berettiget med kritik - specielt hvis den er konstruktiv = rammer nogle specifikke områder med forslag til specifik opretning.

Jeg ved ikke helt, om jeg synes det er heltmodigt af David at kæmpe, eller om det er lidt hævn for, at Martin og han ikke rigtigt var enige i lang historie om værdien af brands - men særligt konstruktivt synes jeg ikke det - kom med konkret punkter der skal rettes.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)