Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er mon det bedste tidspunkt til at give et tilbud her på Amino?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Ja, jeg spørger lige: Hvornår er mon det bedste tidspunkt til at give et tilbud her på Amino?

Jeg pønser nemlig på at give et godt tilbud på professionel design af logo og hjemmeside - inspireret af andre jeg har set give tilbud på ting her.

Men, hvornår er mon det bedste tidspunkt at poste sådanet tilbud?

Jeg tænker selv Tirsdag kl 10.30 - men det er bare en sjov fornemmelse.

Hvad synes I?

Mvh David

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Historisk set har Apple holdt rigtig mange af deres nye produktlanceringer på en tirsdag.. På den konto er tirsdag nærmest hellig blandt de ældre Apple fans :)

- Mindes for mange år siden at have læst en række spekulationer om hvorfor Apple valgte lige præcis tirsdag, men husker ikke detaljerne. Mange af argumenterne gik dog på at det helst skulle være først i ugen, hvor folk er skarpe og ikke tænker weekendplaner, uden at være mandag hvor alle netop har travlt efter weekenden.  

Men tænker det ikke er et helt skidt valg når nu det duer for Apple.. Deres keynotes ligger i øvrigt altid kl. 10.00.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 05:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Mine overvejelser var netop, som du skrev: 

Rasmus L. Knabe:
..dog på at det helst skulle være først i ugen, hvor folk er skarpe og ikke tænker weekendplaner, uden at være mandag hvor alle netop har travlt efter weekenden.

Om mandagen er man lidt 'flad' og mandagsagtig. Om tirsdagen er man netop skarp og på. Onsdag er midt på ugen. Torsdag kunne være en mulighed? Men, fredag, der er man mentalt gået på weekend og afslutter ugens opgaver.

Men tirsdag. Og 10.39 - tror jeg. Men det er uden at skele til Apple - bare min fornemmelse :)

Men tak for input! Smile

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

..men spørgsmålet er jo så også, hvornår der er flest mennesker inde og kigge på Amino?

Er der nogen, der véd det?

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 34
Fra  InoPlay - Total leverandør til danske institutioner og skoler. Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt. Jeg har haft samme tanke mange gange. Det er altid Tirsdag hvor jeg sælger mest til det offentlige.. haha

InoPlay - Total leverandør til institutioner og skoler.
www.inoplay.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også læst et sted, at Tirsdage skulle være det bedste og tidspunktet passer meget godt ;-) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

At sælge herinde handler ikke kun om, at ramme rette dag og tidspunkt, det kan diskuteres til hudløshed, et handler i højere grad om at skrive den rette overskrift/emne titel... Der kan man altså hente mange gratis besøgende og potentielle kunder, hvis det gøres korrekt :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kl 14-15 tirsdag aften. Enten bliver opslaget holdt i toppen eller også bumper du den kl 20. Så har du mere eller mindre sikret dig en side 1 herinde det meste af aftenen (ikke prøvet det selv - er mit bud).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)