Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rullende bilvask

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Synes det lyder som en fed ide og har da lige et par input.

Evt tænk i Svanemærket produkter? de fås også indenfor bilvask :)

og så den lidt mere kedelige. Som privat person må jeg gerne vaske bilen i indkørselen eller ude på vejen. Men som erhverv drivende, skal der tænkes på oliespild / udtræk fra bilen. Alle vaskehaller i dag er udstyret med filter og opsamlingskar, så olie mv. ikke følger med det "rene" vand - Vil du blive ramt af disse regler? Helt klart en ting jeg vil undersøge :)

Ellers held og lykke med projektet :)

Venlig hilsen

Henrik

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iboy

Du kan overveje at kontakte eksisterende aktører på markedet. Eksempelvis bilvask.nu (de har vist et franchise konceptet og er pt. kun på Sjælland) eller EasyCarCare. Måske et samarbejde hvor du tog jylland var mulig?

De kender desuden til branchen samt krav/regler m.m. i forhold til at drive en bilvask.

Held og lykke

Mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. forurening og miljøgidkendelse får du nok brug for hjælp, da loven hedder "En virksomhed der forurener betydende" Lovgivere elsker jo gummiparagraffer.

Nå vi er jo nogle konsulent firmaer der lever af den slags Wink fik jeg nævnt at jeg elsker gummiparagraffer.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at bruge de rengøringsmidler der ikke kræver vand?

Der findes nogle mobile bilvask som ikke bruger vand, og som ikke skulle ridse bilen. Jeg ved ærlig talt ikke hvordan det virker, da jeg aldrig har prøvet det. Men jeg kunne forestille mig at det ville gøre det en del lettere. Ingen medbringning af vand (eller ikke afhængig af at der er vand på stedet), og ingen vandopsamling.

Der har været en tråd om det på Amino for noget tid siden, søg efter den og se om der kan være lidt inspiration.

Mvh Carsten 

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker noget ala dette med priser, også bruge midler som ikke kræver vand.

Priser

= Standard vask 300 kr ( inklusiv moms )
Bilen håndvaskes
Vinduer poleres
Dørkanter og falser aftørres

Indvendig støvsugning

= Luksus vask 450 kr ( inklusiv moms )
Bilen håndvaskes
Vinduer poleres
Dørkanter og falser aftørres
Ekstra fokus aftørring
Ekstra fokus fælge
Indvendig vinduesvask

Indvendig støvsugning
Ekstra fokus bagagerum

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det synes jeg lyder som fair nok priser :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg igang med nogle flyers, og visit kort og kører rundt at smide dem i postkasser, hvad med firmaer bør man ring og tilbyde sin service der, eller skal man også smide flyers rundt der.

Mit mål er at få imellem 100-200 kunder på en måned

Tilmeldt 21. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Gode nyheder mine venner får din kredit sikker tilbyder lån mellem enkeltpersoner faktisk eksisterer fordi en ven har lige fundet smilet efter flere udgivelser mappe til banken, mødte en stor dame, der ydede et lån af €18.000 uden nogen komplikationer. Og i erkendelse af det gør ham dette vidnesbyrd og jeg hjælp da dette er grunden til jeg gør dette vidnesbyrd at vokse sin kunde base og også hjælpe dem, der er i økonomiske bekymringer blandt jer, mine venner. Så jer, der er forbudt Bank, der har brug for finansiering til din personlige bekymringer, tage flere bekymringer bare kontakt med hr. GATE Gilbert på adressen som følger:  Email: financeetcredit6@gmail.com

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til mig når du har tingene på plads :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iboy.

Tror næppe der findes nogen der ikke bruger vand i en eller anden forstand til og vaske biler. Der er dog flere miljø venlige alternativer såsom de firmaer der tilbyder dampvask af bilerne hvor flere af dem kører rundt mobilt med et anlæg der laver damp ud af vand via en dieselmotor i maskinen. Det er vist ca.2/3 L vand de bruger pr bil alt efter størrelsen og hvor beskidt den er. Men er det noget i denne dur du tænker?? Fordi selvom dine priser lyder rigtigt gode får du højst sandsynligt problemer med og tjene en ordentligt dagsløn da det kræver en del tid og håndvaske en bil hvis den skal have hele turen indvendigt og udvendigt, samt at du bruger materialer osv. I min optik skal du holde dig til den indvendige rengøring da det her er muligt og tage ved i prisen. Tænk dig familiemoren hvor ungen har brækket sig i bilen. Hun skal da bare have det væk ASAP og er derfor villig til og betale. Mht forsikringer ja så skal du have styr på dette for at undgå eventuelle skader du påfører bilen (hvis uheldet sku ske og være ude) eller hvis du bliver anklaget for dette. Sørg evt altid for at tage nogle billeder inden hvis du render forbi nogle skader eller ridser så det er uden for dit ansvar. Mener der er noget der hedder en rullende værkstedsforsikring. Ved ikke om det er denne du skal benytte.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)