Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rullende bilvask

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har pt et sabbatår, og har ikke kunne finde noget job udover vikar arbejde, altså intet fast job til mig. Nu har jeg gået og leget med tanken om at være selvstændig i op til 5-6 år, og har nu en unik mulighed, da jeg stortset ikke haar nogle udgifter da jeg bor hjemme, udover penge til opsparing og personlig pleje ;)

Derfor overvejer jeg at starte en rullende bilvask op i trekantsområdet, hvor jeg tilbyder vask og støvsugning af bil, hjemme hos enten private eller Firmaer. Men jeg er dog stadig i tvivl over hvordan jeg får startet op, jeg har selv fundet fremtil følgende:

Materialer : Spand, Sæbe, Klude, Støvsuger ? ( mere )

Transport: egen bil

Pris: 200 plus moms for en vask

Kunder: Telefon opringning til firmaer og flyers til private.

Skal self også CVR ( enkeltsmands ) og moms registreres

Mangler jeg mere?

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Super god ide.

Jeg vil gerne være kunde til den pris. Har faktisk ledt efter lige netop denne service.

Du skal selvfølgelig også have en hjemmeside så du kan annoncere på Facebook , Google adwords mm. Derudover skal du forsikres og det er nok heller ikke dumt at kunne tage kortbetaling eller mobilepay når du er ude hos kunden.

Hvad med at tilbyde et abonnement hvor du kommer og vasker bilen fast i et interval. Ligesom vinduespudsere gør.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

JA! Jeg har sku ledt efter en som dig et stykke tid nu! Jeg skal med glæde være din første kunde ;)

Lyder som en SUPER fed ide! tror mange savner noget i den stil. Vi har her i slagelse, men de gik falit, deres priser var aaalt for høje, hvilket endte med at ingen tog derhen.

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tolga:
hvilket endte med at ingen tog derhen.

Her i Jylland kalder vi det en vaskehal. Og det er jo ikke lige det som trådstarter vil starte.  

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt at ideen er efterspurgt ;)

Hvad med forsikring hvad kunne være godt der ?

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Tolga:
hvilket endte med at ingen tog derhen.

Her i Jylland kalder vi det en vaskehal. Og det er jo ikke lige det som trådstarter vil starte.  


Det var ikke en vaskehal nej :)
Det var 2 unge som kørte ud til virksomheder osv. Ordet fallit er måske lidt voldsomt da de nok ikke har haft de store udgifter osv. :D

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes i jeg skal kaste mig ud i det ? Og forsøge

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Iboy:

Synes i jeg skal kaste mig ud i det ? Og forsøge

Jeg synes du bør gøre det! Du har ikke den største udgift kan man sige, så du har ikke meget at miste, hvis ikke det går, så kan du i det mindste sige at du prøvede...

Man lærer af at fejle jo ;)

Men jeg lover at komme forbi da du er på sjælland og få en vask. Regner ik med du gider køre hele vejen til slagelse :D

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Iboy:

Hvad med forsikring hvad kunne være godt der ?

Det aner jeg så intet om... Tænker du på hvis du kommer til at ridse bilen eller sådan noget?

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender til en der har en bilvask, faktisk danmarks største, og jeg ved at der er nogle regler når det gælder opsamling af kemikalie fra vask?

Mere ved jeg desværre ikke - men jeg tænker også forsikringpolicen? Hvordan er det lige den må og skal se ud?

Hvis du insisterer på at åbne en rigtig virksomhed, så vil jeg anbefale dig at få det juridiske på plads, så du ikke lige pludselig får et urimeligt miljø tillæg eller en forsikringssag på nakken.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)