Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

URL pegning - den bedste løsning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have peget/viderestilling et domæne til en undermappe. Hvad er så den bedste løsning?

Fx. skal domæne.dk fremover gå til domæne.dk/undermappe, med det samme man går ind på domænet.dk.

Er det bedste en html-løsning som denne:

<META HTTP-EQUIV=refresh content="0; URL=http://www.domæne.dk/undermappe">

Eller er det via DNS. Jeg er hostet ved Unoeuro, og domænet er et tilknyttet domæne. Her kan jeg nemt lave pegning i deres admin-modul.

Eller er der en endnu bedre løsning?

Hvad vil der egentlig ske med indholdet på forsiden af domæne.dk, vil det fortsat blive indekseret af fx Google?

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige lavet html-løsningen - dog afventer jeg lige om nogle kan svare på om DNS-løsningen er bedre.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave et trick i .ht-access så den viser undermappen men stadig heder domain.dk(2), og altså ikke domine.dk(1)/undermappe, bagefter udvider man det så domain.dk(1)/undermappe henviser til domain.dk(2), dermed for du ikke double content.

Men det kommer selvfølgelig an på om det overhovedet er det du vil eller du netop vil have at brugeren ser domain.dk(1)/undermappe

V.h.

Chris

Ps. Det kræver at de ligger på samme hotel og at det hotel understøtte add-on domains

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)