Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort som betaling

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det med det gratis MobilePay Online via QuickPay er forklaret i andet svar. (ovenstående).

Clearhaus er en af indløserne som understøtter MobilePay Online - på samme vis som Nets og Teller.

vh

thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej thomas

Jameb så er der jo hoved og hale i drt hele :-)...

Men jeres produkt virker ...

Steen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen, Quickpay:

Det med det gratis MobilePay Online via QuickPay er forklaret i andet svar. (ovenstående).

Clearhaus er en af indløserne som understøtter MobilePay Online - på samme vis som Nets og Teller.

og for tungnemme mig- betyder det?? Kan kan ha Mobilepay gennem clearhause gratis? 

Clearhaus svarer selv:

"Clearhaus tager ikke gebyr for brugen af Mobilepay - udover det normale transaktionsgebyr. Vi kan i vores system slet ikke se, om der er tale om en Mobilepay transaktion eller et helt almindeligt køb med kreditkort.

Al betaling for Mobilepay sker igennem Quickpay, men hvordan og hvornår kunderne betaler for dette, kan jeg desværre ikke sige.

Jeg kan kun anbefale dig at spørge Quickpay omkring de nærmere vilkår for betaling af Mobilepay."

Betyder det så, at når man har mobilepay klikket af som løsning gennem Clearhaus - så får man regningen for brugen af Mobilepay med de 49 kr per måned og 1 kr per transaktion faktureret fra jer hos Quickpay?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Thomas Jensen, Quickpay:

Det med det gratis MobilePay Online via QuickPay er forklaret i andet svar. (ovenstående).

Clearhaus er en af indløserne som understøtter MobilePay Online - på samme vis som Nets og Teller.

og for tungnemme mig- betyder det?? Kan kan ha Mobilepay gennem clearhause gratis? 

Clearhaus svarer selv:

"Clearhaus tager ikke gebyr for brugen af Mobilepay - udover det normale transaktionsgebyr. Vi kan i vores system slet ikke se, om der er tale om en Mobilepay transaktion eller et helt almindeligt køb med kreditkort.

Al betaling for Mobilepay sker igennem Quickpay, men hvordan og hvornår kunderne betaler for dette, kan jeg desværre ikke sige.

Jeg kan kun anbefale dig at spørge Quickpay omkring de nærmere vilkår for betaling af Mobilepay."

Betyder det så, at når man har mobilepay klikket af som løsning gennem Clearhaus - så får man regningen for brugen af Mobilepay med de 49 kr per måned og 1 kr per transaktion faktureret fra jer hos Quickpay?

vh John H

Altså som jeg læser det så er det helt gratis for bruger på den nye platform, og der er ingen gebyr pt fra Quickpay efter som de intet er opkrævet fra DB...

så jeg vil da sige det sådan her john har du Quickpay så hak Mobilepay af og brug det :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen fra Quickpay må jo ret let kunne svare - quickpay og clearhaus afklikket mobilpay - er det så ganske enkelt uden gebyr Thomas??

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det formelle svar: MobilePay Online koster i tillæg 49,-/mdr. + 1 DKK pr. transaktion - dertil skal man lægge kortgebyret (fra enten Nets, Teller eller Clearhaus)

Det aktuelle svar: Den ny platform hos QuickPay er indtil videre gratis - herunder også MobilePay Online. (man betaler kortgebyr til indløseren uanset). For MobilePay Online gælder at man bliver faktureret såfremt QuickPay modtager faktura fra Danske Bank.

vh

Thomas

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det første fix er gratis. Danske Bank satser måske på, at man bliver så afhængig af MobilePay, så man gerne vil betale for det på længere sigt.

/Kjeld

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

firma-dyr:

Det første fix er gratis. Danske Bank satser måske på, at man bliver så afhængig af MobilePay, så man gerne vil betale for det på længere sigt.

/Kjeld

kunne man tro  men DDB ER ikke gratis - der er bare en bug som gør de ikke får faktureret som jeg læser Quickpay

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)