Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort som betaling

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske kort: Er det stadig kun Nets man kan bruger som betalingskort udbyder, hvis man ønsker at have Dankort i sin shop? Jeg har ikke rigtigt fuldt med de sidste 5 år, men skal nu igang igen med en ny shop? På forhånd tak. Sanne

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne.

Tænker du på VISA Dankort, for så er svaret nej :-)

Der er masser af gode danske udbydere, f.eks. Clearhaus.

Jeg bruger selv Paymill på www.authentic.dk

Venlig hilsen

Vivi Gamskjær Vroue

Authentic.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja ren dankort aftale kun via Nets. Ca 80% af al online dansk nethandel kører via nets, da gebyret der samlet er lavest, så snart vi er oppe i noget med "leve af" shop

Alle VisaDankort er rene dankort i Nets og derfor den store 4 ud af 5 handler online via det.

At der kun er ca 6% rene dankort har kun den betydibng, at ikke så mange udelukkes hvis man ikke kan tage rent dankort, det ændrer ikke ved at dankortdelen af visa forsat er langt billigst når bare der er lidt volumen.

Til opstart og helt småt kan meget andet anvendes. Test egne priser og forventede antal salg per måned her, test med og uden flueben i dankort, og se billigeste til højre øverst. Tænk lidt frem, da det KAN ha lidt betyding for nogen, at en shop har klaret nets scertificering, men tag det der virker fornuftigst

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Vivi,

Har aldrig hørt om hverken Clearhaus og Paymill, men hvis de tilbyder visa/dankort, skal jeg da klart igang med at undersøge deres priser. Herligt med så hurtige svar.
Mvh Sanne 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Clearhaus har ingen månedlig abn så der er det gratis ....
Man betaler kun kortgebyr af transaktioner.

Jeg har det selv sammen med quickpay ...

Og som ekstra har de også mobilepay som sidegevinst som intet koster pt

Og nul opstartnings gebyr

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:
Og som ekstra har de også mobilepay som sidegevinst som intet koster pt
man kan vel ikke ha mobilepay erhverv gratis - det koster da mindst 1% til mobilepay max 5 kr i billigste - uanset hvem man er tilknyttet til - som erhverv?

og dertil  hvis det skal bruges på webshop, så skal man vel betale en online mobilepay løsning direkte til danske bank - pris 49 kr per måned OG 1 krone per transaktion og dertil Quickpay gebyr. Det er så korrekt at Clearhaus vist ikke lægger noget oveni - men vel ikke, at det ikke koster noget pt at ha mobilepay hos dem.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Lindblad1:
Og som ekstra har de også mobilepay som sidegevinst som intet koster pt
man kan vel ikke ha mobilepay erhverv gratis - det koster da mindst 1% til mobilepay max 5 kr i billigste - uanset hvem man er tilknyttet til - som erhverv?

og dertil  hvis det skal bruges på webshop, så skal man vel betale en online mobilepay løsning direkte til danske bank - pris 49 kr per måned OG 1 krone per transaktion og dertil Quickpay gebyr. Det er så korrekt at Clearhaus vist ikke lægger noget oveni - men vel ikke, at det ikke koster noget pt at ha mobilepay hos dem.

vh John Hannover

Hej John 

Jeg har brugt det i 3 måneder nu og ikke opkrævet 1 kr i abonnement , hverken af Clearhaus eller andre.

Clearhaus har jeg en mail fra hvor i der står man intet betaler ud over transaktions gebyret af kortbetalingen samt 1kr pr gennemført køb på Mobilepay.

jeg har intet betalt til Quickpay heller :)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Stripe tager vel også imod dankort?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

lindblad1  der er et eller andet galt, uden jeg aner hvad

Jeg har talt med clearhouse som bekræfter at ved klik i mobilepay tilmelder de en til mobilpay når man også har feks Quickpay eller epay

De bekræfter også at 100% sikkert får man så regning fra DDB for brugen 1 kr per transaktion og 49 kr per måned + evt yderligere per kortgebyr da du ikke har nets aftale.

Der er 0 ulighed for mobilepay gratis for erhverv online eller butik - gratis oprettelse i laveste "klasse" men gebyr altid per transaktion og måned

At du IKKE har fået det skal du måske enten være glad for, at tage chancen på det aldrig sker (og sætte af til det) eller dobbeltchecke med clearhause, for de garanterer mig (hvad jeg også vidste) at det er ikke muligt

Quickpay aftaler kan jeg ikke, ville tro du også får noget derfra- Ingen tag chance og sæt af selv eller kontroller det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

Stripe tager vel også imod dankort?

dankort altid kun via Nets- Uden netsaftale kan VisaDankort tages men mod Visa gebyr - ikke som dankort med det helt lave gebyr

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)