Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger startkapital til revolutionerende idé til fremme af den fysiske handel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har igennem en længere periode udarbejdet en, hvis jeg selv skal sige det, revolutionerende idé og dertilhørende forretningsplan. Jeg har rettet henvendelse til Patent- & Varemærkestyrelsen og kan derfor i små bidder godt fortælle en smule om indholdet:

Idéen har til hensigt at fremme det fysiske salg af modetøj og tilbehør og derudover overskuelige gøre dette for forbrugeren. Der er indeholdt et stort potentiale af markedsføringmuligheder som der endnu ikke er benyttet. Idéen vil både gavne den fysiske bruger, men også de respektive forretninger. Idéen har international potentiale.

Jeg søger et kapitalindskud på kr. 250.000. Alt benarbejdet er gjort - der mangler bare kapital.
Mulige investorer vil få andel i virksomheden/idéen.

Pengene skal bruges til at finansiere en web- og applikationsudvikler og dertilhørende omkostninger til opstarten.

Hvis dette skulle have interesse kan der rettes henvendelse til mig pr. mail og telefon:

rasmusblak@gmail.com
+45 31 37 24 07

Jeg er bosat i Århus og fysisk møde vil være muligt under omstændighederne i hele landet.

Dbh. Rasmus Blak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tusinde tak for din feedback. Jeg vil læse din blogspot-artikel og tage det med jeg kan bruge.

God onsdag.

Dbh. Rasmus Blak

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)