Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teamviewer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har efter hånden brugt Teamviewer mange gange, og i vores virksomhed har vi også en Premium version, og alt spiller.

Nu har jeg så den situation hvor jeg over det næste år skal have fast adgang til en af vores kunder, dvs. adgang hver 2. dag, og ikke på noget fast tidspunkt på dagen. Som det har været indtil nu, så har jeg skulle ringe til kunderne, og få deres ID og kode, for derefter at logge af.

For ikke at gøre vores kunde unødvendig træt af mig, så ville jeg gerne hvis det blot kunne være en fast kode, og det eneste som kunden behøvede at gøre var at starte PC om morgenen. På denne måde kunne jeg bare logge på og af flere i løbet af dagen uden at forstyrre kunden.

Er dette muligt? Og er det muligt uden at kunden skal købe en adgang. Jeg ved at det er muligt hvis kunden køber en business adgang, men det virker også voldsomt at skulle betale 4.200 kr. Så mit spørgsmål. har I en løsning på problemet?

Pft. Peter

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Prøv og tjek http://anydesk.com/ ud - her selv gode erfaringer med AnyDesk.

Det understøtter login uden supervision!

Du kan afprøve det helt gratis, men bør naturligvis betale for systemet hvis du skal bruge det erhvervsmæssigt.

Det er også ganske rimlige priser efter min mening.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Hvis teamviewer er installer på kundes pc kan du oprette en fast kode som du kan bruge hver gang.

jeg bruger det i gratis og ved ikke hvordan det er med betalt løsning. men vil gætte på det ikke skulle være nåde problem.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjeldged:
Er dette muligt? Og er det muligt uden at kunden skal købe en adgang. Jeg ved at det er muligt hvis kunden køber en business adgang, men det virker også voldsomt at skulle betale 4.200 kr. Så mit spørgsmål. har I en løsning på problemet?

Nu er det vel ikke kunden der skal betale for adgang.

Du har en premium. Så der skal du vel bare installere teamviewer host på deres pc. Og hvor du på denne host kan tifløje eget logo og kodeord. Så kan du tilgå dem når du vil.

Bruger det selv på nogle kunders pc'er og det virker fint.

Kim

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)