Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostet web-shop - hvad er bedst, kompetencer, pris og forventning

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har læst rigtig mange gode tråde herinde vedr. web-shops og hvilke valg man skal foretage. Der er rigtig mange gode forslag til de bedste webshops, men jeg kan ikke finde forslag til de bedste hostede webshops ud fra hvilke kompetencer/forudsætninger web-shop ønskeren har. Hvis det findes, så beklager jeg på forhånd.

Jeg står og skal lave min egen webshop. Jeg vil liste de parametre jeg mener er vigtige for at I (jer der forhåbentlig vil hjælpe) kan guide bedst muligt.

Jeg ønsker en hostet webshop, hvor jeg ikke skal kode, altså "in-a-box". Jeg sætter pris på at der løbende udvikles nye tiltag i webshoppen, pris er også en vigtig parameter (Forestiller mig 1000,- pr. måned men jeg har intet at have det i). Det skal være nemt at lave varegrupper og betalingsmuligheder skal jeg ikke selv rode med og så skal den have de bedste muligheder for Google søgeoptimering.  

Forudsætning/kompetencer: Jeg arbejder med IT-support og konsulentarbejde, men har ingen erfaring med kodning

Kan I pege mig i retning af hvilke hostede webshops jeg skal kigge nærmere på og evt. hvilke leverandører. Kan I komme med 3 bud eksempelvis jeg skal kigge på og evt. hvorfor?

Jeg er helt nystartet og skal sælge produkter, vel omkring 100 varemærker, ikke mere.

Hvis jeg mangler at give oplysninger der gør at I kan hjælpe, så sig endelig til.

På forhånd tak.

Adam Kjær

Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Fra  theviewaccess.com Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

shopify er din ven.

Du er igang på et par timer, deres prismodel er scalerbar og hvis du når til et sted med succes, er der også gode muligheder for at enten videreudvikle der, eller få eksporteret til noget andet.

Fra Dragør
Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Jeg har lige kigget lidt på det. Kan det knyttes til en ejet .dk adresse?

Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Fra  theviewaccess.com Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan det sagtens.

kig evt her: wescoskraldespande.dk det er et lille site vi har sat op på et par timer i shopify (der mangler stadig lidt produkttekster, men dem kommer du aldrig uden om :))

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart tage et kig på Shoporama :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam 

Du kunne evt. kigge på: 

1. DanDomain 

2. Danhost 

3. Goldenplanet 

Alt afhængigt af dine ønsker til design og opsætning vil mindst én disse udbydere nok kunne dække dit behov :-)

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

Vi har tidligere lavet større løsninger, kan du ikke kontakte os på www.netglobe.dk så smider vi dig gerne et tilbud. 

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra Randers
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 39
Fra  selfiehuer.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

Jeg arbejder hos Danhost, hvor vi har en checkliste du kan bruge til, når du skal kigge efter en søgemaskinevenlig webshop løsning (uanset om du vælger Danhost Webshop eller en anden). 

Jeg vil mene at en søgemaskinevenlig platform er i top 3 over de ting du skal prioritere højest, når du vælger din webshop udbyder. For mange hostede webshops kan desværre have rigtig mange tekniske formaliteter, der kan spænde ben for din forretning, når de ikke overholder Googles retningslinjer for, hvad en søgemaskinevenlig opbygning er (f.eks. når dit produkt fremkommer i flere farvevarianter - Her kan du risikere at blive offer for dublicate content).

Du kan se SEO checklisten nederst på denne side >> Start webshop

Derudover er det selvfølgelig vigtigt, at du tester webshoppen igennem, set fra kundens synspunkt. Det skal være let at finde rundt på webshoppen. Og du skal have mulighed for at lave et flot og professionelt design (husk at sørge for en mobiloptimeret webshop).

Du skal i hvert fald have held og lykke med din forretning :-)

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen

#SELFIEHUER - Huer så flotte, at du får lyst til at tage et selfie!

http://selfiehuer.dk/4-huer-til-kvinder/

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam,

Spændende med det nye projekt.

Tag et kig på Shoporama - et dansk fremstormende e-købmands shopsystem, som udvikler sig hurtigt og er simpelt at komme igang med. 
Derudover får du et shopsystem, som out-of-the-box er super skarpt at lave SEO på.

Jeg startede selv op som e-købsmand for 3 måneder siden for første gang. Min shop ligger på Shoporamas motor og jeg har ikke fortrudt det!

Vil du vide mere eller sparre lidt omkring det så skriv gerne en PM.

Silas.

Fra Dragør
Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Det ser rigtig godt ud. Dejligt strømlinet. Jeg har dog et lille problem. Jeg kan ikke rigtig få ændret sproget til DK. Det er ikke std., men skal sikkert bare ændres manuelt, men kan du pege mig i retning af hvordan man gør det?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)