Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RatePanel søger ideer, vi kvittere med gratis anmeldelses service

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 22:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

RatePanel.dk:

Per

Mange tak for din mail. Jeg har også svaret på den. Og helt enig. Jeg håber du bliver glad for din RatePanel Pro :-) Mange tak for feedbacken!

Hej Morten, takker for opgraderingen, ser godt ud - så nu skal der lige sendes et par mails
til eksisterende kunder.

Har også sendt en mail retur til dig Skype-Wink

Mvh. Per

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 10:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I bør se at få jeres api klar og få udviklet integrationer til de mest brugte webshopsystemer. En travl iværksætter har ganske enkelt ikke tid til at side og taste kunderne manuelt. Cvs import/export vil give mange problemer.

Jeg tror også jeres service ville være mere attraktiv for mange små virksomheder, hvis man fik et dofollow link. Alene et tilbud på amino med "tilmeld din hjemmeside til ratepanel og få et backlink" burde få alle der arbejde med linkbuilding til at tilmelde deres hjemmeside med en beskrivelse.

En løsning med vejledning til integration af ratepanel på virksomhedernes facebook, twitter etc., så de også her kunne opfordre deres kunder til at anmelde deres service.

Indgå samarbejde med de små webbureauer, så de tilbyder deres kunder at indsætte jeres widget på deres nye hjemmeside. Lav et særligt tilbud, så webbureauerne kan give nye kunder 3 - 6 måneder pro, så de har noget ekstra at tilbyde deres kunder.

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Beklager det sene svar, men virkelig godt feedback.

Vi har p.t. allerede udviklet API'er til Prestashop, shopify og Dandomain, så der er vi på vej :-)

Og en guide til integrationerne er et must. Den skal blot forfattes, for det skal helt bestemt være på plads.

Gode ideer :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Hvis i stadig er interesseret i gode inputs så er i velkomne til at sende mig en mail. Jeg har en websidehttp://a24.dk som jeg kunne tænke mig at tilmelde hos jer. Men som i skriver vil i have små gode tips og tricks. Først vil jeg lige nævne at der er nogle stavefejl. Det skal rettes :-) og så kan jeg se at i ikke linker direkte til de kunder som vil have en hjemmeside registreret. Så er der ikke nogen mening med at tilmelde sig. Jeg tror ikke at mange har hørt om jer, bortset fra de firmaer som desperat leder efter et godt sted at ligge.

En af mine største kollegaer (konkurrent...) i branchen havde kun en anmeldelse. Og når de ikke har flere, så virker det ikke. Men det er så lidt der skal til. Som sagt er i velkomne til at skrive en mail eller ringe til mig for flere gode idéer. 

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 07:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tusinde tak for din besked.

Jeg giver dig lige et opkald, så kan jeg lige høre dine forslag :-)

Mvh

Mark

Ratepanel

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)