Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RatePanel søger ideer, vi kvittere med gratis anmeldelses service

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Vi søger p.t. gode ideer til vores anmeldelses service. 

Hvad er RatePanel?

RatePanel er danmarks nye anmeldelses servie, hvor du kan benytte vores rating box til at reklamere med dine glade kunde anmeldelser. 

Du kan se vores side her: https://ratepanel.com/ og oprette dig her: https://ratepanel.com/business så du kan se hvordan vores service fungere.

Vi søger som sagt ideer til funktioner og andre måder, hvor vi kan komme frem til kunderne, men også ramme vores målgruppe endnu bedre.

Vores målgruppe er iværksættere, med små og mellemstore virksomheder. 

Vi har efterhånden fået en voksende kundekreds, og vi får hele tiden nye kunder løbende. Men vi mener at det kan gå stærkere.

De forslag vi kan bruge, kvittere vi med gratis RatePanel Pro til jeres virksomhed i 6 mdr, til en værdi af 690,- ex moms.

Disse forslag kan være forbedringer på servicen, eller måder at komme ud til vores kunder på.

Vi giver naturligvis besked, hvis vi kan bruge din ide. Skriv forslagene her, eller over mail til mt@ratepanel.com, og gerne med dit domæne navn, så vi kan tilføje Pro, hvis du er en af dem der kommer med brugbart feedback. Husk i skal oprette jer, for at vi kan tilføje RatePanel Pro til jeres domæne.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 20:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt det ville pynte ude til venstre her https://ratepanel.com/categories/ - til venstre for kateroginavnene at tilføje et lille symbol der passede med kategorien. Det kræver ikke meget :-)

Ellers flot site :-)

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt off-topic, men grunden til jeg ikke vil benytte jer er, at ingen af mine kunder aner, hvad ratepanel er og derfor giver det ikke højere troværdighed. Mit forslag ville være at i brugte pengene på markedsføring fremfor udvikling :)

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 08:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Den er på to do listen allerede, men det er helt korrekt. Det er en fin lille ting at få på.

Skriv en mail til mt@ratepanel.com - Så kvittere vi med RatePanel Pro, som tak for din tid :-)

Heine:

Helt korrekt. Folk kender ikke RatePanel, men vi håber dog at virksomhederne stadig ser værdien i, andre kunders anmeldelser. Men rigtig godt feedback. Vi vil dog rigtig gerne have at vores kunder syntes vores service er super lækker, og derved omtaler os for andre, eller andre ser os igennem dem. Og så lave servicen bedre hele tiden, så man virkeligt føler man får noget for det det utroligt lille beløb vi tager for vores service :-)

Men rigtig godt feedback, og enig i at det helt bestemt kunne have en god effekt.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har aldrig rigtig kunne lide jeres navn.
Det fanger ikke. Er træls at udtale. Hvis I havde et radio spot ville lytterne så fange jeres navn korrekt ?

Er DK jeres målgruppe så et dansk navn

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

rettet

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 13:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo netop derfor man markedsfører sig, for at skabe kendskab til brandet, så ingen er i tvivl om hvordan man udtaler navnet, og hvad man tænker når man hører det navn.

Trustpilot lyder jo heller ikke pæredansk, men se hvordan det går dem. At sige man skal have et dansk navn, hvis man går efter en dansk målgruppe, vil jeg mene begrænser ens virksomhed betydeligt. Just-eat.dk og hungry.dk er jo heller ikke danske navne, selvom den ene af dem har ekspanderet til udlandet.

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 14:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

RatePanel.dk:

De forslag vi kan bruge, kvittere vi med gratis RatePanel Pro til jeres virksomhed i 6 mdr, til en værdi af 690,- ex moms.

Disse forslag kan være forbedringer på servicen, eller måder at komme ud til vores kunder på.

Vi giver naturligvis besked, hvis vi kan bruge din ide. Skriv forslagene her, eller over mail til mt@ratepanel.com, og gerne med dit domæne navn, så vi kan tilføje Pro, hvis du er en af dem der kommer med brugbart feedback. Husk i skal oprette jer, for at vi kan tilføje RatePanel Pro til jeres domæne.

Hej ratepanel

Synes det er en rigtig flot side i har, og ligesom med alle andre Virksomheder, så skal man jo vide eksistensen af jeres 
Ydelser / Services - det kommer ikke over night.
Jeg har sendt jer en e-mail, med forslag, som jeg håber i kan bruge til noget.

Rigtig god dag, og held og lykke med jeres Service, tænker TrustPilot trænger til lidt mere konkurrence, de har jo også startet et sted engang. Cool

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders

Det er selvfølgelig ikke et dansk navn, på trods af at vi har DK som vores målgruppe. Det er bare farligt at begrænse sig til danmark, hvis projektet udvikler sig. Derfor valgte vi et internationalt navn, som aligevel fortalte lidt om hvad vi lavede. Tak for feedback :-)

Morten

Lige præcis :-) 

Per

Mange tak for din mail. Jeg har også svaret på den. Og helt enig. Jeg håber du bliver glad for din RatePanel Pro :-) Mange tak for feedbacken!

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En del detailvirksomheder bruger professionelle 'secret shoppers' til at vurdere service og kvalitet i deres virksomhed - simpelthen fordi det kan være svært at få kvalitetsinformation ud af de 'rigtige' kunder.

Måske I kunne tilbyde webshops en lignende service, hvor I har et panel af professionelle og kyndige mennesker til at vurdere oplevelsen af hvordan det er at besøge en webshop/firmahjemmeside. Jeg tænker, at det måske i første omgang kunne være en B2B-service, som I tilbyder reklame- og mediebureauer, som står bag udviklingen af mange større e-handelssteder.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)