Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøjmærke

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg ser en god mulighed for start af eget tøjfirma. Så jeg vil egentlig bare høre om der er nogle af jer der kender en tøjproducent med kvalitet og ikke bare noget dårligt fra kina mm. Dermed ikke sagt det ikke må være fra Asien men det skal helst være god kvalitet. En god systue ville være perfekt.

Tak på forhånd 

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er jo mange spørgsmål og overvejelser man skal have styre på, før man går ud og finder en producent/systue.

- Skal du ud og have et agentur/eller virksomhed der kan hjælpe med dine designs (at få dem fra illustrationer til en tech pack, mønster osv.) eller har du styr på alt det og mangler nu kun en der kan stå for selve sygning af dit tøj?

- Skal producenten/systuen have deres egne kontakter i området, sådan at de kan outsource de tekstiler/kvaliteter du har brug for? eller er det noget du helst selv vil ud og skaffe?

- Hvilken slags tøj skal du ud og have lavet?

- Hvilken prisklasse forventer du at dit tøj kommer til at have? Udfra det kan du finde frem til hvor høj en kvalitet du egentligt vil have. Om det skal være budget, high end, high street....

- Hvor mange stykker, pr. design - pr. str. du forventer du vil have hjem. (Eller ihvertfald at du har et ca. budget over hvor mange penge du har til produktionen)

Det er ihvertfald nogle af de spørgsmål og overvejelser der kan give dig et bedre overblik over hvem du skal ud og have fat i og hvor henne i verden det vil være smartest at få det produceret.


MVH

Steffan

Ps. hvis du mangler hjælp med noget af det, så skriv en email til truekasual@gmail.com - så kan det være at jeg godt kan hjælpe dig videre ;)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)