Min webshop hos Wannafind har kørt i 6 måneder og umiddelbart så alt ok ud, indtil jeg opdagede i Google Analytics - Real Time Oversigt, at folk afgiver bestillinger, de ser ud til at blive godkendt, men ordrerne eksisterer ikke.
Er der nogen, som har oplevet det samme?
Wannafinds support mener ikke, at det burde kunne lade sig gøre, at bestillingerne går tabt og ikke eksisterer i shoppen eller betalingsgatewayen.
Er der nogen, som har nogle konstruktive forslag til, hvordan sådan en fejl kan løses?
Hvis det er tilfældet det er sket flere/ mange gange for dig. Mon så ikke en af kunderne ville have taget kontakt til dig for at høre hvor dennes ordre er henne?
Men er det ikke så enkelt at du bare opretter en test ordre?
Jeg har haft det samme problem, her fandt min shop support udad, at disse "ghost order" skyldes at folk havde lagt en eller flere varer i kurven og valgt betalingsmuligheden, dog uden at indtaste navn og adresse og uden at gennemfører deres bestilling. Når min kurv så laver "timeout" og nulstiller kurven igen, ser google det som en gennemført ordre.
De havde ingen løsning på det lige nu og her.
Det kan evt. være noget ala det som driller dig?
EDIT: Kan da lige nævne at jeg bruger one-page-check-out :)