Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ordre i webshop & betalingsgateway eksisterer ikke, Google Analytics melder noget andet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Min webshop hos Wannafind har kørt i 6 måneder og umiddelbart så alt ok ud, indtil jeg opdagede i Google Analytics - Real Time Oversigt, at folk afgiver bestillinger, de ser ud til at blive godkendt, men ordrerne eksisterer ikke. 

Er der nogen, som har oplevet det samme?

Wannafinds support mener ikke, at det burde kunne lade sig gøre, at bestillingerne går tabt og ikke eksisterer i shoppen eller betalingsgatewayen.

Er der nogen, som har nogle konstruktive forslag til, hvordan sådan en fejl kan løses?

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er tilfældet det er sket flere/ mange gange for dig. Mon så ikke en af kunderne ville have taget kontakt til dig for at høre hvor dennes ordre er henne?

Men er det ikke så enkelt at du bare opretter en test ordre?

Kim

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har haft det samme problem, her fandt min shop support udad, at disse "ghost order" skyldes at folk havde lagt en eller flere varer i kurven og valgt betalingsmuligheden, dog uden at indtaste navn og adresse og uden at gennemfører deres bestilling. Når min kurv så laver "timeout" og nulstiller kurven igen, ser google det som en gennemført ordre.

De havde ingen løsning på det lige nu og her.

Det kan evt. være noget ala det som driller dig?

EDIT: Kan da lige nævne at jeg bruger one-page-check-out :)

Venlig hilsen

Henrik

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Henrik,

Den har jeg ikke tænkt på, jeg troede ,det var callback funktionen, der fejlede.

Jeg bruger også one page check out, så det kan godt hænge sammen med at kurven laver "timeout".

 

Venlig hilsen

Katrine

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)