Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snuppe eksisterende .dk domæne der udløber snart..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har et godt øje til et .dk domæne der snart udløber, det har været aktivt i en årrække og så stået "tomt" længe så der er vel en ganske god chance for at det ikke bliver fornyet.

Hvad er bedste metode for at sikre sig at jeg får fat i navnet hvis ikke det bliver fornyet?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan skrive dig på venteliste hos DK Hostmaster. Der kan du også tjekke om der allerede er nogle på ventelisten. Mener det koster 75 kr.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.dk-hostmaster.dk/find-dk-domaenenavn/venteliste/?no_cache=1

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jakob_mj:

Hej alle.

Jeg har et godt øje til et .dk domæne der snart udløber, det har været aktivt i en årrække og så stået "tomt" længe så der er vel en ganske god chance for at det ikke bliver fornyet.

Hvad er bedste metode for at sikre sig at jeg får fat i navnet hvis ikke det bliver fornyet?

Hej Jakob.

Der er ikke nogen garanti for, at domænet "udløber" på den dato, du kan læse hos eks. Dandomain.dk, når du slår det op. Bare fordi det er tomt, er det ikke ensbetydende med, at ejeren ikke ønsker at gemme det, til senere brug.

Jeg selv har da også selv, flere domænenavne jeg har købt i tidens løb, men jeg har ikke brugt dem alle endnu. Men derfor betaler jeg stadig årsgebyret til dkhostmaster.dk hvert år, når de sender faktura ud. Derfor står mine domæner stadig, til at "udløbe" på en bestemt dato. Men hvis jeg fornyer det, forbliver det jo mit Wink

Håber du forstår!?

Men du kan jo skrive dig op til det, som en anden foreslår Yes

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jakob_mj:
Hvad er bedste metode for at sikre sig at jeg får fat i navnet hvis ikke det bliver fornyet?

Og så bør du jo nok lige undersøge om det er et registreret varemærke inden du går igang.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Her de forskellige frister, så kan du regne ud hvornår du tidligst kan få fat i det.

https://www.dk-hostmaster.dk/vejledninger/varsling/

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for svarene, jeg er udmærket klar over at det kan fornyes af ejeren helt frem til den dato man kan se på whois samt x antal uger/måneder derefter. Har da også selv domæner der ikke er noget på endnu! ;-)

Men da der er tale om en side der har været noget på i en årrække og det nu ikke længere er aktivt tænker jeg at der er en vis mulighed for at det ikke bliver fornyet - det er i hvert fald chancen værd.

Tak for tippet om ventelisten hos hostmaster!

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jakob_mj:
Tak for tippet om ventelisten hos hostmaster!

Hej

En anden løsning du også har, men den giver dig dog ikke fortrinsret som ventelisten gør, er at tilmelde dig vores domænescanner. Den scanner alle domæner hver eneste nat, og er et ledigt, vil den sende dig en e-mail med det samme. Dette sker typisk imellem 00:01 - 05:00 om morgenen, alt efter hvornår det pågældende domæne bliver scannet. Du kan se den daglige liste her:

https://www.webhosting.dk/cgi-bin/domainscannerview.pl?language=DKK

hvor der ligeledes er et tilmeldingslink.

Mvh WebHosting A/S

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste har dk-hostmastet tilmeldt på PBS. Jeg har også, så jeg behøver ikke bekymre mig om at mine domæner skulle udløbe.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)