Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion af aluminiums dele evt. i Litauen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarup
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger nogle der kan hjælpe mig med at få produceret nogle små elementer i børstet aluminium, jeg har ladet mig fortælle at, det er lidt billigere i Litauen, end det er herhjemme. Er der nogle af jer Amino'ere der kan hjælpe mig med en evt. kontakt.

Stine

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Vi drejer og fræser og sliber aluminium i Polen, så hvis du er interesseret i, at høre mere eller få et tilbud, så send et foto eller en tegning til:

cw@nordmet.pl

Mange Hilsener

Christian Westergaard

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Stine73:
jeg har ladet mig fortælle at, det er lidt billigere i Litauen, end det er herhjemme

Du glemmer at der er mange andre faktorer bare prisen der spilder ind når man skal have fremstillet produkter i udlandet. Husk på andre lande har et andet syn på kvalitet, overholdelse af leveringsaftaler, sprogproblemer, dårlige klagemuligheder ....osv. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

nordmet sp. z.o.o.:
Vi drejer og fræser og sliber aluminium i Polen,

Gælder det også jern og rustfri stål ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarup
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak for dit svar, jeg ved godt at der er mange andre faktorer der spiller ind, men jeg håber alligevel at det kan lykkedes. Det lyder til at du har prøvet det, og ikke haft den bedste oplevelse. Jeg er lytter øre, da jeg gerne vil lære af andres erfaringer, og måske selv undgå at havne i nogle dumme situationer.

Stine

Fra Aarup
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg skal lige høre om I også vandskærer, jeg skal have lavet nogle dele der ikke må have gnister - de skal være meget fine og ens i kanterne. Det minder lidt om nøglerings vedhæng. Jeg har ladet mig fortælle at vandskæring er det bedste.

Stine

Tilmeldt 17. Nov 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Du er velkommen til at skrive til mig, vi er en af de største metal producenter i Polen, og har alt i maskiner

Venlig hilsen

Kim 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 34
Fra  InoPlay - Total leverandør til danske institutioner og skoler. Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine.

Du kan sende det til mig så ser jeg lige hvad min leverandør her i danmark skal have :-)

InoPlay - Total leverandør til institutioner og skoler.
www.inoplay.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvor mange emner du skal ha' produceret, så tjek nøje om det tidsmæssigt og økonomisk kan betale sig at få det produceret udenfor DK.

Det der koster er selve programmeringen. Der er ikke den store forskel i materialepriserne i DK og udenfor.

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Vi kan sikkert godt hjælpe dig med at få produceret dine elementer billigt og i høj kvalitet i Thailand

Jeg arbejder som sales agent her i Danmark for BMC I Thailand 

Hvis du gerne ville have et tilbud må du gerne sende mig en mail ac@bmcmold.com

Du er også velkommen til at kigge på vores hjemmeside http://www.bangkokmolds.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)