Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du tilbyde noget som helst til studerende?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

I forbindelse med en opdatering af min hjemmeside for studerende har jeg lavet nogle opdateringer, som kan hjælpe dig med at promovere din virksomhed!

På nuværende tidspunkt kan hjemmesiden hjælpe dig inden for 4 områder:

1. Finde studie medarbejder

2. Finde praktikanter

3. Promovere en studierabat for studerende

4. Tilføje medier til det formål du ønsker

- 4.1 En bred række fil-typer kan uploades. Disse vises på din virksomheds side som "bilag" til din profil.

- 4.2 Upload en masse billeder for at lave en lækker virksomhedsprofil eller tilføj dokumenter der kan hjælpe studerende med at skrive opgaver om din virksomhed.

Ud over disse områder kan du tilføje et profilbillede og et cover billede, som kan hjælpe med at gøre din virksomhedsprofil mere lækkert. De studerende der har en bruger på siden kan skrive bedømmelser af virksomheder. Bedømmelser vises på den enkelte virksomheds offentlige profil.

Hvis dine bedømmelse er i top 1% af alle virksomheder får din profilside et badge:

Disse funktioner er kun det helt basale der kommer til at ske for virksomhederne på hjemmesiden. Inden for kort tid regner vi med at lancere en hel række andre funktioner, inklusiv opdatering af de eksisterende funktioner, som bl.a. design af de enkelte virksomheders profilsider, tilføje sociale medier og meget mere.

Det er helt gratis at oprette en profil for virksomheder og om ikke andet kan man oprette en profil for, at få et link til ens egen hjemmeside.
(Siden indstillinger hvor link til egen hjemmeside, kontakt informationer osv. skal ændres bliver lanceret inden for et par dage)

Det skal siges at besøgende på hjemmesiden ikke vil kunne finde din virksomheds profil helt endnu. Vi ønsker først at have et par virksomheder oprettet før vi lancerer denne sektion til brugerne.

Hvis du kunne tænke dig at oprette din virksomhed (uafhængig af fremtidig engagement) kan du finde et link her:
Kiggede.dk - For virksomheder

Eksempel for virksomhedsside (Kun ændret cover og profilbillede):
Stoker Invest - Kiggede.dk

Eksempel på log ind side:
Login

Det kunne være fedt hvis der var nogle der var klar på at være de første virksomheder til at oprette sige - så lover jeg at jeg stadig i mellemtiden vil blive ved med at forbedre og komme med nye funktioner.

Glæder mig til at høre hvad i har at sige til dette.

Med Venlig hilsen,

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)