Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du skarp til IT og mangler kunder?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg er i fuld gang med et nyt site, der via partnere indenfor IT skal tilbyde private hjælp til deres udfordringer med computere, tv, tablets og smartphones mm.
Sitet vil blive den online del af en service overfor alle, der ikke er helt skarpe til IT og elektronik og som gerne vil have hjælp hertil - unge som ældre og tykke som tynde. 
Jeg håber at kunne finde kompetente partnere geografisk placeret fornuftigt, så jeg vil kunne dække det meste af danmark.
Sitet vil hovedsageligt bliver markedsført offline på steder som biblioteker, ved lægehuse mm. og i en mindre grad også markedsført online.
Hvis du har dit eget firma, hvori du yder it-support eller kender nogen der har - og kunne se sig selv blive en del af sitet eller høre nærmere er du velkommen til at smide en kommentar eller PM.

Alternativt kan du se mere på www.wesupport.dk


Med venlig hilsen
René Nielsen

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Smart ide!

Mangler du en app til det? En mulighed for at få live support direkte i gennem en app?

//Mathias

Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Opsaetning.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René.

Jeg driver firmaet Opsaetning.dk

Vi arbejder i Nordjylland, Frederikshavn.

Jeg beskæftiger mig med præcis det, som du beskriver. 

Firmaet har eksisteret i 1 år, med stor succes. Jeg var selv ved at overveje at udvide det til andre byer. Men tiden og ressourcerne er der ikke lige pt. 


Lad mig høre fra dig.

Mvh.

Kenneth Weyhe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)