Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du kontakter til mode og tekstil produktion?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg søger et sted hvor jeg kan få produceret min helt egen tøjkollektion (Helst et sted i Europa). Jeg søger et sted hvor kvaliteten er i top, kommunikationen med producenten er god og en god pris.

Min kollektion består af:

- 5 Sweatshirts

 - 4 Tasker

- 4 Par sko

- 1 Hoodie

Jeg håber på at høre fra jer!

- Nikolai

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så nu du jo afsøge markedet.  Det er jo tale om vidt forskellige producenter du skal have fat i.

Kan du give en god grund til at folk her bare skulle forære dig deres gode producenter. ofte tager det måneder eller år at finde en god producent.

 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Jeg har i 2 år nu arbejdet på en kollektion, finpudset og gjort klar til modeverden med nye banebrydende designs. Jeg vil helt klart være villig til samarbejde og ekstra benefits til den rare person som giver mig et hint til en god producent. Jeg havde her i sommers fat i en pengefond, producent og havde det hele klar. Men desværre gik vores pengefond konkurs, så nu står jeg her med en rigtigt fed kollektion, som desværre bare står og venter på at blive produceret.

- Jeg håber på hjælp fra Amino, god dag :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke for længe siden er startet med at søge producenter, det er altså noget der tager tid.. Det virker lidt som om du ikke en gang har klart at en du skal have fat i flere producenter til de forskellige producenter. 

Prøv i lande som Portugal, Italien, Bulgarien  Tyrkiet

Sko / læder Portugal / Italien  

Bugarien f.eks Jeans

Tyrkiet tekstiler af bomuld

prøv evt i www.kompass.com

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede for længe siden jo, vi fandt en der kunne hjælpe med produktionen men han er her desværre ikke længere på grund af personlige årsager, det gav et kæmpe skub tilbage. Da vi så endelig fik fat i en ny producent her i sommers ved hjælp af vores pengefond, gik pengefonden så konkurs. Så lige nu står jeg her, klar på at komme i gang og bruge alle mine timer i døgnet på det :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolai

Det virker lidt som om du er total grøn på området, hvis det er tilfældet bør du alliere dig med en som har kendskab til f.eks. tekstil produktion i udlandet - ellers risikere du virkeligt at komme galt af sted økonomisk. 

Jeg vil anbefale at du kontakter en prof.

www.pajpattern.com

www.calbeck.dk 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)