Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IvS og Selskabsskat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hejnsvig
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg stiftede i ´14 to IvS'er- ét holding og ét driftsselskab

Begge stiftede for kr. 1

Holding har ikke haft andre aktiviteter end stiftelse af datter-IvS.

Datter IvS har haft underskud på dkk100.000 ud af en samlet omsætning på dkk200.000.

Jeg har indberettet årsrapport med mere på Virk, men skal nu indberette selskabsselvangivelse... eller skal jeg?

Jeg kan ikke helt afkode SKATs info, hvor der bl.a. står at selskaber under dkk500.000 ikke skal eller hvad??

Jeg er i denne omgang blevet reddet af indberetningsfristen er rykket, men er i tvivl om hvorvidt jeg skal / og hvad jeg skal indberette.....

Er der nogen derude der kan "simplificere" SKATs info for mig så jeg kan få indberettet asap???

Hilsner

THomas

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal indberette selvangivelser for begge selskaber dog behover du ikke angive dine regnskabstals oplysninger hvis omsætning samlet er under 500.000kr for hele koncernen

Skriver en privat besked hvis du vil have assistance med overstående :)

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

zartox:

Jeg er i denne omgang blevet reddet af indberetningsfristen er rykket, men er i tvivl om hvorvidt jeg skal / og hvad jeg skal indberette.....

Som allerede skrevet skal du indberette.

Men husk der udover at tjekke om selskaberne er sambeskattede, hvilket jeg formoder de har pligt til at være. Hvis ikke det er korrekt registreret skal det ændres ved at logge ind på tastselv for administrationsselskabet (holdingselskabet)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)