Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til udvikling af unikt produkt til virksomheder - programmør

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har det seneste halve års tid arbejdet på en idé til et produkt, som skal hjælpe større virksomheder med videndelingen internt. Jeg har snakket konkret med én større dansk konsulentvirksomhed og derudover med flere bekendte fra større virksomheder om problemstillingen, og har udelukkende fået positiv respons på idéen - såfremt udviklingen af produktet sker med stor kvalitet. Jeg har således en klar idé om, hvad systemet skal indeholde men er meget klar på at modtage kritik og forslag til andre funktionaliteter. 

Jeg har selv en bred cand. merc. fra Handelshøjskolen i Aarhus og kan derfor det meste indenfor strategi, økonomistyring, finansiering og regnskab. Jeg søger derfor en person der kan programmere systemet og agere sparringspartner i hele processen. Optimalt set har denne person også kompetencer indenfor grafisk design, men dette er ikke et must. 
Det er vigtigt at du har modet og lysten til at drive dit eget, hvor du tilgår dine opgaver med største passion og perfektionisme. Det er vigtigt at du har et indre drive, hvor det er essentielt for dig, at kunden er fuldt ud tilfreds med det leverede slutprodukt. Ligeledes er det vigtigt at du er udadvendt.

Jeg er bosat i Aarhus og det er derfor et must, at du kommer fra Aarhus-området. Om du er studerende eller har arbejde er ikke afgørende i første omgang. 

Hvis det kunne have interesse er I meget velkomne til at skrive på min mail alefevren@hotmail.com eller sende en PB herinde. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)