Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg i BT

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej,

Vi har fået tilbud om at komme med i et indstik til BT omhandlende velvære o.l. Emnet passer meget godt til vores netbutik som netop sælger velvære produkter m.m.

BT har ca 400.000 læsere. Spørgmålet er hvor stor en effekt sådan en annonce it et indstik i BT vil have.

 Er der nogen der har nogen erfaringer i den retning?

 

MVH.

Michael

www.ren-velvaereshop.dk

 

 


 

  

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har tidligere forsøgt os med en 1/4 sides annonce i et BT tillæg om Internethandel og det var uden tvivl spild af pengene (ca. 10KKr).

Helt uden effekt så vidt vi kan vurdere - men det kan naturligvis kun blive et skøn.

Brug hellere pengene på SEO, det dur.

Offline-markedsføring dur sjældent til online-butikker, men der er naturligvis undtagelser. Jeg tror dog ikke at en enkelt annonce i BT får din shop til at høre til undtagelsene.

Jeg vil dog lige nævne, at såfremt du kan få BT til at lave noget synligt redaktionelt omtale af din shop/service i samme tillæg, er sagen måske en helt anden.

LarsQ.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt siger man at:

Oflfine reklame, skaber offline salg, og online reklame skaber online salg.

Så uden helt at forholde mig til den konkrete sag, da jeg ikke kender budgettet, vil jeg vurdere at en Adwords kampagne vil give en bedre ROI. (forklaring på ROI)

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Dit tip er at bruge pengene på SEO. Kan du anbefale en god SEO ekspert?

 Mvh.

 

Michael 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg kan klart anbefale Oban Danmark. De arbejder med SEO og kan også hjælpe dig med opsætning af Google Adwords og Google Analytics og de er meget åbne omkring prisen.

Du kan se mere om dem på Oban.dk.

Mvh Kim 

 

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brandi.

Lad dig endelig ikke forblænde af 400.000 læsere, for hvor stor en del af dem interesserer sig lige for jeres produkt ? BT dækker jo en bred skare. Der er både sofaløver med bearnaise maver og kondifreaks.Hvis du absolut vil smide dine penge ud på papirsreklamer så vælg et medie, der har en læserskare, som interesserer sig for sundhed/velvære.

Da Frøbutikken gik i luften smed jeg 10.000 kr. til 3 reklamer i Danmarks største haveblad. Hvad tror du der skete ? Ingenting !! Det var selvfølgelig dejligt at se mit firma på sort og hvidt, men for 10.000 kr. kunne jeg nu også have fået mange andre rare salgsfremmende ting.

Jeg ved ikke, hvor stort dit budget er, men har du dine penge rigtig kære, så start med Martin Skovgaards bog "Bliv set online". Derefter kan du jo hoppe videre på Thorborgs "E-pusher". Så er du i hvert tilfælde godt i gang.

De hjerteligste hilsner

Diane

www.froebutikken.dk

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

Som udgangspunkt siger man at:

Oflfine reklame, skaber offline salg, og online reklame skaber online salg.

 

Den har jeg også hørt mange gange. Men www.hjem.dk (som er online butik) har i nyhedsavisen kørt adskillige helsides annoncer - så måske der er ved at dukke et nyt "dogme" op. Og den butik er bakket op af folk med flere års SEO ekspertise. Såhh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny Thaibert | bit2b.dk:

 

Den har jeg også hørt mange gange. Men www.hjem.dk (som er online butik) har i nyhedsavisen kørt adskillige helsides annoncer - så måske der er ved at dukke et nyt "dogme" op. Og den butik er bakket op af folk med flere års SEO ekspertise. Såhh.

 

Hvis ikke jeg husker helt skævt, afsluttede de sidste års regnskab med et millionunderskud. Det kan selvfølgelig være, at de penge kommer ind igen på lang sigt. Jeg kan godt lide deres PR-stunt med en terassevarmer af guld til 2mio - linkbait og pr når det er bedst :)        

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Vi har lige i november haft 5 halvside annoncer i sporten, BT,  omhandlende Imageprint, dvs tryk på tøj osv. Meget få henvendelser og indbrud hvor der blev stjålet for ligeså meget som annoncer kostede så INGEN anbefaling herfra...

 

Mvh

Brian

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)