Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avance på håndlavede luksusprodukter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har med min virksomhed været på Designmarkedet og har under og efter dette oplevet uventet interesse for mine produkter, fra butikker i ind- og udland som ønsker at være forhandlere på mine produkter. 

Mine produkter har indtil nu været prissat efter, at jeg var eneforhandler af mine egne produkter, og nu hvor der muligvis skal et nyt led på bliver jeg nødt til at revidere mine priser. Jeg laver læderprodukter som alle er håndlavede fra start til slut, af mig selv her i DK, af lækre materialer. Hvilket hæver prisen, både for materialer og de mange arbejdstimer. 

Jeg har søgt og søgt, og løber hele tiden ind i avancen på salg til butikker på 2,5 i modebranchen, på tøj osv. Men har ikke kunnet finde tråde og posts om mine varegruppe, som vil høre under kunsthåndværk/mode, og giver den nu et skud herinde. Der skulle vel ikke være nogle der har erfaringer med hvad designbutikkerne forventer i avance på produkter i kategorien som her beskrevet ?

Mvh. Daniel

- på forhånd tak for hjælpen :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En mulighed kunne være at spørge dine butikskunder hvad de forventer at dine produkter skal koste til slutbrugeren. når du har den kan du jo regne baglæns.  Alternativt spørg butikkerne om hvad de som minimum forventer i avance hvis de skal sælge dine produkter. 

 

 

Held & Lykke med projektet

Ravn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

De forventer som minimum 2,4-3 i kalkulationsfaktor, hvis der er tale om et brand. Er det noname, så er faktoren højere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)